שאיבת שומן החלמה

טיפול בצלוליט שאיבת שומן החלמה

שאיבת שומן הוא הליך טיפולי ההולך ונפוץ יותר ויותר במשך השנים, עוד משנות השבעים במאה הקודמת. כיום רבות משאיבות השומן נעשות בעזרת מכשיר לייזר או גלי רדיו במקביל להחדרת צינוריות מתכת עם חרירים שנקראים קנולות וכל אלה מחוברים למכשיר שאיבה הדומה לשואב אבק, צינוריות אלה מוחדרות באזורים הרצויים לתוך השומן התת עורי ועל ידי תנועת גרוד אשר מגרדת את השומן בתנועות אחורה וקדימה ועל ידי כך מעבירות את השומן החוצה אל מכלים ייעודיים לכך, בשומן זה לעתים משתמשים בהזרקת מילוי צלקות בפנים במידה שיש צורך לכך באותו מטופל או כמילוי קמטים בפנים וכן לשימוש מילוי שדיים כאשר שאיבת השומן נעשית בנשים.

בשאיבת שומן במידה קטנה ניתן להשתמש במזרקים לשם עזרה בשאיבת השומן החוצה. ניתוחים לשאיבת שומן נעשים בהרדמה כללית או מקומית, כמובן שזה תלוי במטופל או בכמות השומן שרצוי שישאב ומיקומו בגוף, לא ניתן לשאוב בניתוח יותר מאשר כארבעה עד חמישה ליטרים של שומן, מה שמביא את העניין לכך שניתוח כזה אינו מתאים לבעלי משקל עודף משום שניתוח זה יכול לגרום לחוסר פרופורציה לאחריו ולכן מתאים לאנשים המעוניינים רק בנטרול חלקים עקשניים בגופם שאינו יורד בשום דיאטה כלשהי.

למי מתאים שאיבת שומן ולמי לא?

ניתוח שאיבת שומן בבטן מתאים למטופלים שהם בעלי אחוזי שומן יחסית נמוכה בגופם המעוניינים לעצב אזור מסוים בגופם המסרב בעקשנות להיעלם בכל תכנית של דיאטה אפשרית, ניתוח שאיבת שומן מתאים לאלו המעוניינים להשתמש באותו שומן המוצא מגופם לשם הזרקה של אותו שומן במקום אחר בגופם הדורש טיפול כמו למשל מילוי קמטים בפנים שיכול להיעשות בהזרקת שומן עצמי, לא ניתן לשאוב יותר מחמישה ליטרים של שומן בניתוח אחד כך שלאדם עם משקל של כמאה ועשרים קילוגרמים הטיפול לא יתאים בכלל, טיפול שכזה לא יתאים לאנשים שמעבר לגיל 50 מכיוון שהעור בשנים האלו הרבה פחות אלסטי וכדי להצליח בסוג טיפול של שאיבת שומן החלמה ממנו גם תיקח בחשבון את ההחלמה מניתוח של מתיחת העור במקביל לשאיבת השומן כי ללא מתיחת העור לאחר השאיבה של השומן העור יראה כמו שקית שוקו סחוטה ללא פרופורציות ומקומט.

החלמה מניתוח שאיבת שומן

לאחר סיום ניתוח שאיבת שומן החלמה ממנו מתחילה בהשגחה של כמה שעות בחדר בניתוח כשלאחר מכן ישוחרר המטופל לביתו ויצטרך לעמוד במצב זקוף במשך זמן מסוים מידית לאחר הניתוח בכדי למנוע סיבוכים הנובעים משכיבה רצופה בסוג טיפול שכזה, להמשך המטופל יצויד בתרופות מרשם של אנטיביוטיקה כגון צפורל 500 מיליגרם שעליו יהיה לקחת שלש פעמים ביום למשך שלשה ימים.

החלמה מניתוח שאיבת שומן כרוכה בביקורות תקופתיות במרפאה המטפלת לאחר כשבוע, חודש ולאחר כשלשה עד ארבעה חודשים שוב, כחלק מהחלמה מניתוח שאיבת שומן יכולות להיווצר בצקות וכן שטפי דם שונים באזור הניתוח, להפחתת הבצקות יש לחבוש חבישת לחץ של מחוך במשך כשישה שבועות שבהם ניתן להתקלח עם התחבושות אשר ניתנות לשטיפה ורחיצה וחבישה מחדש.

החלמה מניתוח שאיבת שומן כרוכה בנוסף גם בעיסויים לימפטים שמזרזים את הליך זרימת הדם במקום מחדש ומזרזות את ההחלמה, בצלקות של התפרים בניתוח יש למרוח משחת סיליקון כדי לטשטש את הצלקות, אין לשזף או לחשוף את מקום הניתוח לשמש במשך שנה לאחר הטיפול.

אנשים המעוניינים לבצע ניתוחים אלו חייבים לסגל בעצם מחשבתם שניתוח שאיבת שומן החלמה ממנו וחזרה לחיי שגרה מלאים עשוי לארוך דיי הרבה זמן ולא תמיד התוצאות יראו הכי טוב כמו שחשבתם בתחילה.

 לקבלת יעוץ והתאמה אישית ניתן לפנות Beauty Guide

מוזמנים לקרוא בנוסף: שאיבת שומן בירכיים

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן