שאיבת שומן לפני ואחרי

שאיבת שומן לפני ואחרי

הרבה אנשים חושבים ששאיבת שומן הוא פתרון קסם הבא להחליף דיאטה שלא מצליחה.

יש לומר שזה לא אמת כלל, בהליך של שאיבת שומן אשר נעשה בכמה שיטות בעזרת צינוריות הנקראות קנולות המוחדרות לאזור התת עורי לאזור שבו רוצים לשאוב, עושים שאיבת שומן במקרים של צלוליט בכל מיני אזורים בגוף כאשר הנפוץ מבניהם הוא באזור הירכיים והישבן, בעיקר המודעות לנושא זה היא אצל הנשים ואצל אלו המתקרבות לגיל ארבעים, בפעולה זאת של השאיבה מוצאים השומנים הצבורים באזורים מרוכזים בירכיים וכדומה, לעתים מבוצעת שאיבת שומן אצל גברים בעיקר באזור הבטן או לעתים רחוקות באזור הסנטר. טיפולים כאלה נחשבים כטיפולים אסתטיים ולכן ברובם אם לא כולם לא נמצאים בסל התרופות.

שאיבת שומן לפני ואחרי

שאיבת שומן כאמור איננה באה להחליף דיאטה ואינה מיועדת לאנשים בעלי עודף משקל, שאיבת שומן מיועדת לאנשים עם משקל תקין אשר מוטרדים ממרבצי שומן עיקשים שמעוותים את גופם לכן בעת פגישות הייעוץ שתעשנה לפני טיפול כלשהו של שאיבת שומן תמיד יוסבר למטופל ויראו לו תמונות דוגמא ויזואליות לכל מיני טיפולים של שאיבת שומן לפני ואחרי בכדי להסביר את האפשרויות בניתוח שכזה וכמובן הסבר בנוגע להליך ההחלמה.

למי מתאים טיפול שאיבת שומן?

 ניתוח שאיבת שומן בשונה מניתוח מתיחת בטן וכדומה מוציאים תוכן של שומן מאזור ספציפי בגוף שרצוי למטופל וזאת כדי ליצור כווץ של העור והצמדתו, לאנשים אשר יש עור רפוי באזור המטופל לא יומלץ לבצע שאיבת שומן בלבד אלה במקביל לבצע ניתוח למתיחת העור לאחר השאיבה. ניתוחים לשאיבת שומן אינם מתאימים למי שטרם הגיע לגיל 18 מהסיבה שהגוף טרם סיים את התפתחותו, לאנשים שעברו את גילאי ה40 גם כן לא יומלץ לבצע שאיבת שומן אלה אם ירצו במקביל לבצע ניתוח מתיחת עור. לא מומלץ בכלל לבצע שאיבת שומן מעל לגיל 50 בכלל למרות שישנן מרפאות המעוניינות בכל זאת לבצע ניתוח שכזה בעזרת דוגמאות פיקטיביות של שאיבת שומן לפני ואחרי גם לגילאים היותר מאוחרים מ50 , הסיבה העיקרית לאי ניתוחים שכאלה בגילאים המאוחרים יותר היא חוסר האלסטיות של העור בתקופות אלה של חיינו, ניתן גם לומר שניתוח שאיבת שומן לא מתאים לאנשים בעלי משקל יתר מהסיבה שדיאטה יוצרת הורדת משקל באופן סימטרי יחסי בגוף ואילו שאיבת שומן נעשית באזור ספציפי אחד או שתיים ואז לאחר מכן תיווצר חוסר סימטריות בגוף בעקבות שאיבת השומן לאנשים בעלי משקל יתר. ניתוח זה גם מתאים לאנשים המעוניינים להשתמש בשומן העודף שמוצא מתוכם להזרקה שלו באזורים אחרים כגון במילוי צלקות או במילוי שדיים לנשים.

שאיבת שומן לפני ואחרי הניתוח

ניתוח שאיבת שומן בירכיים נעשה בהרדמה כללית או מקומית תלוי באזור השאיבה והכמות, לפני הניתוח יעשו פגישות יעוץ מול המטפלים כדי לתאם ציפיות לפני הטיפול והליך הכנה לפני כגון הפסקת שימוש בתוספי מזון המדללים את הדם וכן הפסקת עישון לפני כן במידה והמטופל מעשן, יש צורך בזמן ארוך שנמדד בחודשים ארוכים כדי לראות תוצאות סופיות לאחר הניתוח, בתקופות של ההחלמה יכולות להופיע בצקות, הצטברויות של נוזלים באזור השאיבה, ניתן לזרז הליך החלמה משאיבת שומן על ידי עיסוי לימפטי כדי לזרז את פינוי הנוזלים במערכת הלימפה, כן לפני הטיפול יוסבר למטופל כמה ליטרים של נוזלים שומניים יוצאו מגופו כאשר המקסימום המותר בהליך אחד הוא עד חמישה ליטרים.

יש לומר ולהדגיש שתמיד יילקח בחשבון הן מבחינת המטופל והמטפל את נושא שאיבת שומן לפני ואחרי ניתוח או טיפול דומה לו על הסיבוכים האפשריים ותאום ציפיות לגבי התוצאות.   

לקבלת יעוץ והתאמה אישית ניתן לפנות Beauty Guide

מוזמנים לקרוא בנוסף: שאיבת שומן ללא ניתוח | שאיבת שומן מהסנטר

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן