שאיבת שומן בבטן לנשים

שאיבת שומן בבטן לנשים

בטן שטוחה וחטובה היא משאת נפשן של נשים רבות, לעיתים גם לאחר דיאטה ממושכת ופעילות גופנית מאומצת מצבורי השומן בבטן לא נעלמים ללא קשר לעודף משקל התופעה קיימת גם אצל נשים רזות עם השנים, הריונות ושינויי משקל, הבטן מאבדת את חיטובה.

כיצד להשיג בטן שטוחה?

כאשר פעילות גופנית ותזונה נכונה לא עוזרים להשטיח ולחטב את הבטן יש את האפשרות הקלאסית של שאיבת שומן בבטן לנשים בצורה ממוקדת. שאיבת שומן לא נועדה להסרת משקל עודף גדול אלא נועד לחטב את הבטן.

את ההליך רצוי לבצע כל עוד העור גמיש ואלסטי כלומר בסביבות גיל הארבעים. 

מה הן שיטות שאיבת שומן בבטן לנשים?

  • שאיבת שומן בבטן לנשים השיטה הקלאסית: לאחר אבחון וסימון האזור הבעיתי מוחדרת קנולה שהיא צינורית ממתכת בעלת חרירים קטנים המחוברת למכשיר שאיבה, הקנולה מוחדרת דרך חתכים קטנים בעור  השאיבה מתבצעת תוך כדי תנועות קדימה ואחורה, ההליך מבוצע בהרדמה כללית או מקומית תלוי בכמות השומן ובהעדפת המטופלת.
  • שאיבת שומן עם רטט, לצינורית הקנולה מתחבר מכשיר היוצר רטט שמקל על השאיבה ומזרז את התהליך השיטה נקראת מיקרואייר ומשתמשים בה במקרים ששיש מצבור שומן גדול.
  • שאיבת שומן בעזרת לייזר, בקצה הקנולה מותקן סיב לייזר הצורב את האזור ומטפל בעודפי השומן שנוצרים לאחר שאיבת שומן בבטן, לנשים בעלות עודפי עור רבים הטיפול יוצר אחידות בעור ומונע את העור המדולל בסיום הפעולה. קרן הלייזר גם נועדה לצרוב את כלי הדם ולמנוע שטפי דם.
  • שאיבת שומן בבטן לנשים בעזרת גלי רדיו המחממים את  תאי השומן וגורמים למיצוק העור, לפני שאיבת השומן מוחדרת קרן המפרקת את תאי השומן ולאחר מכן מוחדרת הקנולה ששואבת את הנוזל המפורק.
  • שאיבת שומן בבטן לנשים עם סילון מים בלחץ גבה המפריד את השומן מרקמת החיבור .

ההכנות לפני ניתוח שאיבת שומן בבטן לנשים

יש לבצע בדיקות דם ותפקודי קרישה, מעל גיל ארבעים יש לבצע א.ק.ג, וצילום חזה, יש לבדוק האם קיימות מחלות רקע העשויות להפריע לתהליך קרישת הדם או להרדמה ולבקש את אישור הרופא המטפל.

מומלץ הפסקת עישון והפסקת כדורים ותוספי מזון הגורמים לדילול דם. 

לאחר ניתוח שאיבת שומן בבטן לנשים

הניתוח נמשך בין שעה וחצי לשעתיים בסופו המטופלת תישאר להשגחה של מספר שעות ולאחר מכן תשוחרר לביתה. יש ליטול אנטיביוטיקה ומשככי כאבים. התפרים נופלים מעצמם תוך חודש, יש ללבוש חגורת לחץ במשך שישה שבועות לפחות, מומלץ להימנע מפעילות מאומצת ומללכת לים ולבריכה במשך שבועיים.

לאחר חודש עד חודש וחצי ניתן לחזור לפעילות מלאה. 

מהם הסיבוכים לאחר ניתוח שאיבת שומן בבטן לנשים?

לאחר הניתוח האזור נפוח ובצקתי לעיתים יופיעו שטפי דם מקומיים אשר יחלפו לאחר שבועיים.

עלולות להופיע צלקות, בדרך כלל תהליך הטשטוש שלהן נמשך כשנה וחצי.

בשאיבה לא מקצועית ושטחית עלולה להיווצר חוסר אחידות בעור, שקעים וחוסר סימטריה.

לעיתים כאשר המטופלת לא שומרת על תזונה נכונה ומשמינה עלולים להיווצר מצבורי תאי שומן באזורים אחרים בגוף.

ולבסוף עלול להיגרם חוסר שביעות רצון של המטופלת מהתוצאה הנובעת מחוסר תיאום ציפיות.לקבלת יעוץ והתאמה אישית ניתן לפנות Beauty Guide

מוזמנים לקרוא בנוסף: שאיבת שומן מהסנטר

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן