איך אפשר להגדיל את הפין באופן טבעי

איך אפשר להגדיל את הפין באופן טבעי

בעולם הטכנולוגי היום, לקראת סופה של המאה 21 נוצרים סטנדרטים חדשים הדורשים מהגברים יופי בצורה קיצונית, באמצעות ירחונים לגבר וכן סרטים פורנוגרפיים שבעזרת זוויות צילום שונות מעוותות את הנראה והגודל של איבר המין הגברי. בעקבות הרצון של הגברים לשלמות והמחשבה שהגודל כן קובע בעת קיום יחסי המין זאת למרות מחקרים שקבעו שאורכו הממוצע של איבר המין הגברי הוא 13 סנטימטר בעת זקפה ועומק הנרתיק הנשי הוא כ7 סנטימטר ואיבר מין גברי באורך של 7 סנטימטר שנחשב לפי מחקרים כאיבר מן הכי קטן שנמדד אלו דברים הסוטרים את העניין של הגודל קובע לכאורה.

חוסר ביטחון במודע ואי נעימות גורמים לכך שהרבה מן הגברים הפונים לטיפול של הגדלת פין טבעית ומהסיבה שהמוצרים והאביזרים להגדלת פין טבעית הם מאוד נגישים ולא נדרשים בעבורם מרשמים רפואיים או ביקורים במרפאות כאלה ואחרות וכן הרבה יותר זולים ונגישים.

איך אפשר להגדיל את הפין באופן טבעי

להבדיל מהשיטה הניתוחית פולשנית של איבר המין כדי להאריך את הפין ישנן שיטות טבעיות לארכת הפין.

לעתים טיפולים אלה גורמים לסיבוכים כמו עיוותים וצלקות שונות במבנה האיבר.

אז עולה השאלה איך אפשר להגדיל את הפין באופן טבעי?

ישנן שיטות להגדלת פין בצורה טבעית ביניהן אפשר למצוא שיטות באמצאות משחות, מתיחה ידנית עצמית כשהאיבר חצי רפוי הנקראת ג'לקינג, טבעות שונות הנקראות בשם אנדרופינס, אלו טבעות מגומי, סיליקון, ואפילו ממתכת או משאבות ואקום מסוגים שונים.

יש לומר שכל השיטות שהוזכרו פה הן ידניות ונעשות עצמאית על ידי הגבר, אלו התשובות לשאלה איך אפשר להגדיל את הפין באופן טבעי?

ישנן טענות מוכחות שטיפולים אלו אינם עוזרים לאורך זמן במקרים בשימוש בווקום וטבעות אשר יוצרות לחץ על איבר המין בזמן זקפה ועצם פעולתן הוא לגרום ליתר זרימת דם אם זה על ידי הלחץ של הטבעת בבסיס הפין או המשאבה שגם יוצרת יתר לחץ בזרימת הדם.

לכל השיטות המפורטות אין מחקרים קליניים התומכים לחלוטין בביצוע טיפולים אלו, למרות שלטבעות אנדרופינס שלחלקן אפילו יש אישור של רשות התרופות האמריקאית הFDA.

התוצאות נראות לאחר כשישה חודשים זה מצליח באחוזים יחסית נמוכים.

סיבוכים כתוצאה משימוש בשיטות הגדלת פין באופן טבעי

סיבוכים אשר יכולים לקרות במקרים שבהם הטיפולים במשאבות או באמצעות הטבעות יצרו בעיות של דלקות ונמק או במקרים אחדים אם הטיפול היה בטבעות ממתכת היה צורך לנסר בהליך ניתוחי את הטבעת מהפין. אביזרים אלו ניתנים לרכישה עצמית בחנויות טבע וגם בחנויות אביזרי סקס וכמובן שללא שום מרשם רפואי ובעלויות שמתחילות בעשרות שקלים ונגמרת במאות בודדות של שקלים. 

 לקבלת יעוץ והתאמה אישית בנושא הגדלת פין טבעית ניתן לפנות Beauty Guide

מוזמנים לקרוא בנוסף: ניתוחים אינטימיים | שיקום רצפת האגן

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן