ניתוח קטרקט שאלות

ניתוח קטרקט שאלות

מי שמעוניין לבצע ניתוח קטרקט לאור ההמלצה של רופא העיניים שואל את עצמו שאלות רבות והוא שמח למצוא את התשובות, כדי להיות רגוע הרבה יותר לקראת הניתוח הצפוי.

מדוע יש לבצע ניתוח קטרקט

יכולת הראיה נפגעת עם הגיל כיוון שהעדשה שקיימת בתוך העין כבר אינה צלולה ולכן הרבה יותר קשה לראות.

מהלך הניתוח

מנתח העיניים המומחה מבצע חתך קטן ראשוני ושני חתכים קטנים בקרנית, כך נוצר פתח עגול ודרכו המנתח מצליח לפרק את החומר העכור שקיים על העדשה והוא נשאב החוצה. במקום עדשה זו המנתח שותל עדשה חדשה שהיא מלאכותית. לאחר מכן סוגר את החתכים ללא צורך בתפרים ומכסה את העין למשך 24 שעות.

הניתוח נמשך בין 15-12 דקות בלבד.

יש כאבים במהלך ניתוח קטרקט?

ניתוח קטרקט מתרחש בהרדמה מקומית תוך שימוש בג'ל אלחוש ובטיפות ייעודיות. לאחר שהמנתח בודק שהעין רדומה הוא מבצע הרדמה נוספת על ידי חומר שמוחדר בצינורית דקיקה. לאור כל המעטפת הזו המנותח לא חש בכאבים.

ניתוח קטרקט באמצעות לייזר

לאור העובדה שמדובר בניתוח עדין, מכשיר הלייזר החדשני מסייע מאד לביצוע הפעולות העדינות, כמו פתיחת הקופסית הקדמית. כמו כן הוא יוצר חיתוך של גרעין העדשה ומרכך את החומר שממנו עשויה העדשה.

איזו עדשה משתילים בעיניים?

העדשות שמושתלות ברוב העיניים עשויות מחומר אקרילי כיוון שהן ניתנות לקיפול עקב הגמישות הרבה שלהן. יש מצבים שעל פי הבעיה שיש ללקוח בעיניים משתילים לו עדשה אחרת, כמו עדשת פרמיום עקב אסטיגמטיזם, או עדשות מולטיפוקל עבור אדם שזקוק לשיפור הראייה שלו מקרוב וגם מרחוק.

סיכונים במהלך ניתוח קטרקט שאלות

ברוב המקרים אין סיבוכים בעת ביצוע ניתוח קטרקט.

יש הנחיות מיוחדות לאחר הניתוח?

אסור לשטוף את העין ולכן יש כיסוי ייעודי לכך שנשאר יממה ולאחר מכן עוד שלושה לילות. כמו כן חשוב לא להתאמץ יתר על המידה וכך לאט לאט לחזור לשגרה.

אנחנו נשמח לייעץ לך ולהעניק לך הכוונה בדבר ניתוח קטרקט שאלות בעיניים. דבר אתנו ואנו נפנה אותך לקליניקה מקצועית ביותר.

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן