ניתוח גניקומסטיה המלצות

ניתוח גניקומסטיה המלצות

גברים אשר סובלים מהתופעה של חזה מוגדל, מרגישים בושה רבה על הנראות יוצאת הדופן שלהם. כאשר הם רואים את המצב הזה יום אחר יום ללא שינוי, כדאי שיטפלו בנושא זה בהקדם. ההמלצה היא לא להזניח נושא זה, לטפל בכך ולא להמשיך לסבול.

בדיקות רפואיות

הסיבה לכך שהחזה הוא נפוח היא בדרך כלל בעיה הורמונלית, כאשר ההורמון הנשי אסטרוגן נמצא בכמויות גדולות מהנורמה ואילו ההורמון הגברי טסטוסטרון נמצא ברף נמוך מהנורמה. חוסר האיזון ההורמונלי גורם לכך שהחזה של הגבר גדל כמו זה של האישה ולכן יש לבצע פעולה כירורגית כדי לנטרל את הבעיה שנוצרה.

הרופא חייב לוודא שהבעיה היא אכן הורמונלית ולכן הוא מבקש מהמטופל לבצע כמה בדיקות כדי לשלול בעיות כמו גידול סרטני ובעיות רפואיות אחרות שהגדלת נפח החזה הוא סימפטום לכך. אם הכול תקין הכיוון יהיה ביצוע ניתוח גניקומסטיה המלצות ממוקדות למטופל.

ניתוח גניקומסטיה

ניתוח חזה זה הוא בדרך כלל ניתוח אשר אינו מסובך. הרופא מסביר למטופל את ניתוח גניקומסטיה המלצות והסברים על מהלך הניתוח. לאחר ההרדמה, יבצע המנתח כמה חתכים קטנים וזאת כדי לשאוב את מרב הנוזלים שקיימים ברקמת השומן בחזה. פרק הזמן של הניתוח יהיה בין שעה לשעה וחצי ולאור הנוזלים הרבים שייצאו לתוך הנקזים, הנפח של החזה יצטמצם באופן משמעותי.

החלמה מהניתוח

ניתוח גניקומסטיה המלצות לתקופת ההחלמה היא לקחת משככי כאבים אם יש מיחושים במיקומים שונים בחזה, הכאבים הללו חולפים בדרך כלל תוך כמה ימים. כמו כן יהיו במקום הניתוח שטפי דם בדרגות שונות ונפיחויות. גם הם ייעלמו בדרך כלל תוך כמה ימים או מעט מעבר לכך.

כדי לשמר את התוצאה של ניתוח גניקומסטיה המלצות הן ללבוש חגורת לחץ אלסטית, אשר תלחץ על כל היקף החזה וכך תשמר לאורך זמן את תוצאות הניתוח. כך המנותח ירגיש הרבה יותר בנוח להסתובב בחוף הים, בבריכת השחייה ובמקומות רבים נוספים.

אם יש לך ספקות או התלבטויות בנושא ניתוח גניקומסטיה המלצות שלנו יסייעו לך, השאר פרטים ונשוחח בהקדם.

מוזמנים לקרוא בנוסף: החלמה מניתוח חזה

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן