מנתח עפעפיים מומלץ

מנתח עפעפיים מומלץ

ניתוח עפעפיים הוא ניתוח חשוב ביותר ולכן יש לבחור לכך רופא מומחה בתחום זה, כדי ליהנות מהתוצאות המעולות של ניתוח אפקטיבי.

בחירה של מנתח עפעפיים

עם קבלת ההחלטה על ביצוע ניתוח עפעפיים, מומלץ לשוחח עם חברות או קרובות משפחה אשר ביצעו לאחרונה הליך דומה וזאת כדי לקבל ניתוח עפעפיים המלצות של רופאים שביצעו עבורן ניתוח מוצלח והן מאד מרוצות מהפער בין הנראות העכשווית לנראות הקודמת שלהן.

הדרך הנכונה היא להיפגש עם שניים או שלוש אופציות של מנתח עפעפיים ועל פי האינטואיציה, לקבל החלטה באיזו קליניקה לבצע את הניתוח הכול כך חשוב.

מהלך ניתוח עפעפיים

מנתח עפעפיים מומלץ אשר מבצע ניתוח מסוג זה במלוא האחריות, מסמן בשלב ראשון שני קווי חתך וזאת לצורך מדידת כמויות העור העודף אשר יוסרו במהלך ניתוח זה. החשיבה המרכזית היא לבצע ניתוח זה באופן עדין ומתוכנן, כדי למנוע דימום רב מאזור זה אשר קרוב לעיניים.

בניתוח יסיר מנתח עפעפיים מומלץ את רקמות השומן ואת עודפי העור תוך עיצוב צורתו החדשה של העפעף ועיצוב של הקונטור ליצירת מראה מושלם. בשלב השני של הניתוח מבצע מנתח עפעפיים מומלץ את סגירת העפעף בכל אחת מהעיניים.

התפרים נספגים תוך כשלושה שבועות, אך יש אפשרות להסרתם על ידי מנתח עפעפיים מומלץ לאחר כשבועיים.

ניתוח עפעפיים רופאים מומלצים

לאחר ניתוח עפעפיים המלצות יש לפעול על פי ההנחיות של הרופא, להימנע מפעילות ספורטיבית, לא להתאמץ אלא להיות במנוחה. להניח את הראש על מזרן מוגבה ושתי כריות ולהימנע מחשיפה לשמש. ההנחיה לנשים היא לא למרוח מייק אפ למשך שבועיים ולאחר מכן למרוח מייק אפ המבוסס על מינרלים בלבד.

את העפעפיים העליונים יש לנקות באופן עדין באמצעות פד רך ומים ותוך פרק זמן קצר יחסית, אפשר לחזור לשגרה.

אם את מעוניינת לבצע ניתוח עפעפיים, השאירי כאן את הפרטים שלך. איש קשר מקצועי שלנו ישוחח אתך בנושא זה, יעדכן אותך במלוא המידע הנדרש לגבי מהלך הניתוח וההחלמה ויעניק לך ייעוץ לגבי המנתח המושלם שיבצע את הניתוח המושלם.

מוזמנים לקרוא בנוסף: טיפול לאחר ניתוח עפעפיים | מתיחת עפעפיים

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן