כמה עולה פיסול אף

כמה עולה פיסול אף ופנים

בשנים האחרונות גברים ונשים בוחרים לבצע פיסול אף בקליניקות של מומחים בתחום זה שקיבלו לכך הכשרה מקצועית.

בחירה באופציה של פיסול אף

רבים אינם מעוניינים לבצע ניתוח אף, עקב העלויות הגבוהות, החשש מניתוח והרתיעה מהתוצאות הלא מוצלחות שלו. לכן הם מעדיפים לבצע שינוי של נראות האף באמצעות פיסול אף שהוא זול יותר וללא סיכונים.

עלויות של פיסול אף

לקראת הפעולה הזו הלקוחות בודקים כמה עולה פיסול אף, אומדן העלויות הוא בין 2,500 ₪ ל – 4,000 ₪. המחיר המדויק נקבע על ידי הרופא וזאת על פי כמות החומר שמוחדרת לאף, סוג חומר המילוי וסוג הטיפול הנדרש ספציפית בכל אף. ברוב המקרים החומר שמבצעים בו שימוש הוא רדיאס בכמות אשר נעה בין חצי CC לבין שני CC.

פיסול אף המלצות

לאחר שקיים המידע לגבי פיסול אף לפני ואחרי, הלקוחות בוחנים כמה וכמה קליניקות ורופאים כדי לקבל החלטה באיזו קליניקה לבצע את הטיפולים הללו. זאת על פי המלצות של מכרים וחוות דעת חיוביות שקוראים באינטרנט לגבי רופאים ספציפיים בעלי שם שמבצעים עבודה נפלאה ויוצרים שינוי תהומי בנראות של האף. לאור מיקומו המרכזי של האף בפנים של המטופל, יש שינוי מהותי בנראות הכללית לשביעותו הרבה של הלקוח.

הפעולה של פיסול אף

הרופאים משתמשים במקרים רבים באופציה של חומצה היאלורונית שמוכיחה תוצאות נפלאות. באמצעותה אפשר לשרטט ולעצב את האף. הרופא מתקן את מצב הרקמות ויוצר להן נפח תוך יצירת צמיגות של הנוזלים באף.

רופאים מומחים בתחום זה מבצעים כמה טיפולים על פי הצורך האינדיבידואלי של כל לקוח, כאשר הם מבצעים את ההזרקה במיקום הנכון על פני האף הם יוצרים מראה חלק, אחיד ומאוזן. זו הסיבה שהלקוחות ששואלים כמה עולה פיסול אף, שלמים עם ההחלטה ומשלמים סכום הוגן זה עבור התוצאה המושלמת.

אם גם אתם מעוניינים לבצע שינוי משמעותי בנראות של הפנים שלכם, אתם מוזמנים לשוחח אתנו כדי לקבל מאתנו את כל המעטפת הנדרשת לקראת ביצוע טיפול מושלם של פיסול אף לפני ואחרי.

מוזמנים לקרוא בנוסף: ניתוח פלסטי באף | ניתוח אף החלמה

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן