ניתוח אף החלמה

ניתוח אף החלמה

הרצון העז לשנות את המראה הכללי של הפנים באמצעות ניתוח לשיפור נראותו של האף משכנע רבים ובעיקר נשים לבדוק אופציה זו ולעבור את הניתוח שהוא אחד הניתוחים השכיחים בישראל.

ברוב המקרים ניתוח מסוג זה הוא בעל אחוזי הצלחה גבוהים לאור המומחיות של המנתחים והניסיון רב השנים של כל אחד מהם. התוצאה הסופית של הניתוח תואמת את המראה שראה המטופל באמצעות הסימולציה טרם הניתוח.

החלמה לאחר ניתוח לתיקון מראה האף

לאור מיקומו של האף במרכז הפרצוף, קיימת חשיבות רבה להתאמה פרופורציונלית שלו למבנה הכללי של האף. לאחר ניתוח של כשעתיים המנתח מבצע גבס, מכניס טמפונים לנחיריים ולאחר מכן האף נעטף בתחבושות.

התוצאה המיידית של ניתוח פנים זה היא תחושת אי נוחות, נפיחויות באזור האף, שטפי דם ובצקות. הדרגה שלהם משתנה בין מנותח למנותח.

ניתוח אף החלמה כולל נפיחות, הבצקות ושטפי הדם מלווים בדרגות שונות של כאבים ולכן בימים הראשונים נעזרים המנותחים במשככי הכאבים, כדי להפחית את עוצמת הכאבים שלעיתים היא גבוהה מאד.

קשיי נשימה לאחר הניתוח

ניתוח אף החלמה כרוך לא אחת גם בקשיי נשימה עקב הטמפונים שנמצאים בנחיריים ועקב העובדה שהרקמות נפוחות ולכן לעיתים מעבר האוויר אינו מלא כפי שהיה בעבר אלא חלקי. למנותח קשה לנשום וקשה לתפקד. בעיה זו מתרחשת בימים הראשונים שלאחר הניתוח וחולפת בדרך כלל לאחר כשבוע כשהמנתח מוציא את הטמפונים שהיו בנחיריים, קיבעו את הריריות למקומן הטבעי וספגו את כל ההפרשות.

הנחיות לתקופת ההחלמה

בתקופה הראשונית חשוב לנוח, לא לעסוק בספורט ולא להיחשף לשמש, כדי לאפשר לגוף לחזור לעצמו. חשוב לשים לב מה עושים כדי שהאף לא יקבל בטעות מכה, דבר שיכאב מאד וגם עלול לפגום בתוצאות הניתוח אם מדובר במכה משמעותית.

תופעות הלוואי לאחר ניתוח אף

תופעות הלוואי שמתרחשות לאחר ניתוח אף החלמה פוחתות עם הזמן ולאחר כחודש ההימצאות שלהם היא מינורית, או שהם לא קיימים כלל. כך חולפים הכאבים גם אם הם היו חזקים, שטפי הדם נעלמים אט אט, כך גם הבצקות והנפיחויות.

קיימת חשיבות רבה לבצע מעקב אצל המנתח כדי לוודא שכל הליך ההחלמה קורה כפי שצריך, כדי למנוע סיבוכים כלשהם.

אם החלטתם לעבור ניתוח אף ואינכם יודעים היכן להתחיל בהיערכות לכך ולמי לפנות, דברו אתנו. אנחנו נייעץ לכם לאן לפנות כדי שתבצעו ניתוח מוצלח אצל מנתח איכותי בעל רזומה עשיר.

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן