ריסים מלאכותיים קבועים

ריסים מלאכותיים קבועים

נשים רבות מעוניינות לבצע מהלך של התקנת ריסים מלאכותיים קבועים וזאת כדי להעניק מראה של ריסים עבים וארוכים אשר מוסיף רושם ויופי רב לנראות הכללית של כל אישה.

אופציות של ריסים מלאכותיים

קיימת שיטה שבה הקוסמטיקאית מבצעת הרמה של הריסים, צובעת אותם בקרטין ומרימה אותן כלפי מעלה כך שזה נראה כאילו קיימת כל הזמן מסקרה בריסים. אפשר לבצע פעולה זו אחת לשלושה חודשים והיא מתאימה לכל הנשים למעט נשים בהיריון ונשים אשר סובלות ממחלות עיניים ספציפיות.

לאחר הטיפול יש לשים לב ולא לשוטף את העיניים עם סבון ולא לשפשף אותו כדי לא לפגוע בתהליך שבוצע.

צביעה של ריסים

יש אפשרות לבצע צביעה ביתית של הריסים באמצעות דבק שהוא ייעודי למטרה עדינה זו. מניחים קו רציף של ריסים על קו הריסים הטבעי ולא על הריסים עצמן, או לחלופין מדביקים ריסים בודדים במשך כמה דקות והתוצאה היא נפלאה.

הלחמת ריסים

האופציה נדרשת ביותר היא הלחמה מקצועית של הריסים. קוסמטיקאית אשר מיומנת בעבודה זו לאור הניסיון וההכשרה המקצועית שלה, מבצעת זאת במהלך שנמשך בין שעתיים לשעתיים וחצי. הפעולה האיכותית מתבצעת על כל ריס בנפרד כדי לקבל תוצאה אפקטיבית ומהפך בנראות האישית.

מדובר בריסים סינתטיים ומאד איכותיים שהם ארוכים ועבים ולכן מתאימים מאד לאירועים קרובים או לנראות ייחודית והתוצאה נשמרת לאורך שלוש עד ארבע שנים.

הדרישה לביצוע הלחמת ריסים

נשים רבות מעוניינות לבצע ריסים מלאכותיים קבועים בשיטת איפור קבוע בטיב מעולה ולכן הן פונות אל קוסמטיקאיות מומלצות שמבצעות סוג זה של פעולה. בדרך כלל הנשים מגיעות אליהן לאחר שקיבלו המלצה מחברה קרובה, קרובת משפחה או קולגה מהעבודה אשר הנראות שלה השתנתה לחלוטין לאחר ביצוע פעולה זו. בשלב ראשון יש לבדוק אם הנראות החדשה תתאים לה ואם היא יכולה לבצע זאת.

טיפול מחודש של הריסים

מי שמרוצה ממהלך זה ומתרגלת למראה החדש שלה, תבצע פעולה זהה לאחר שלוש או ארבע שנים כאשר ההשפעה של הטיפול הראשוני יתפוגג. כבר קשה לה לזכור איך היא נראתה במראה הישן שלה והיא מעדיפה לראות במראה תמיד את הדמות החדשה שלה.

אם החלום שלך הוא ביצוע של ריסים מלאכותיים קבועים, אנחנו נוכל להמליץ לך על קוסמטיקאיות מובילות ומיומנות אשר הן בעלות קליניקה מוצלחת ובעלת מוניטין רב באזור המגורים שלך, כך שתיהני מיחס מיוחד ומטיפול מקצועי ואמין שתיהני ממנו שנים רבות.

למאמר נוסף בתחום האיפור הקבוע לחצו – הצללה לגבות

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן