ניתוח פלסטי באף

ניתוח פלסטי באף

החלום של ישראלים רבים ובעיקר של ישראליות רבות, הוא לבצע ניתוח ליישור האף או לשיפור נראותו. הרצון הזה קיים לעיתים מגיל צעיר ובני הנוער מחכים שיגיעו לגיל המותר לכך. הדבר קורה כאשר האף מגיע לשיא גודלו, אצל בנים בגיל 17 ואצל בנות בגיל 16.

תהליך בחירה של מנתח לניתוח אף

ניתוח פלסטי באף הוא הניתוח השכיח ביותר בישראל ועם זאת מדובר בניתוח כירורגי שמתבצע בהרדמה מלאה ולכן באופן טבעי כל אדם חושש לפני ביצוע מהלך מסוג זה. לכן בוחנים כמה וכמה אופציות של מנתחים כדי לקבל החלטה לאיזה מנתח לפנות.

הדרך הטובה ביותר היא לשאול חברים וקרובי משפחה אשר ביצעו ניתוח זה לאחרונה ולקבל מהם המלצות על קליניקות איכותיות שבהן הם ביצעו מהלך זה לשביעות רצונם. הרצון של כל מטופל הוא לבצע ניתוח זה אצל מנתח מנוסה בעל שם, שמכיר את כל רבדי הביצוע של ניתוח זה באופן מושלם. מעבר לכך חשוב שכל מטופל יקבל יחס אנושי ואישי, יזכה למענה לשאלותיו ולכן הוא ירגיש שהוא בידיים טובות ומקצועיות.

לקראת ניתוח פלסטי באף חשוב לבדוק גם חוות דעת באתרי האינטרנט בתחום על מנתחים שונים, מה כתבו עליהם המנותחים, אם מדובר באמירות חיוביות או דיס המלצות ולכן כדאי להתרחק מקליניקה מסוימת.

סימולציה לקראת ניתוח ניתוח אף פלסטי

לכל מטופל קשה לדמיין איך ייראה האף לאחר ניתוח פלסטי באף. בשנים האחרונות רוב המנתחים משתמשים בסימולטור ובמהלך הפגישה עם המנותח המנתח מציע לו לראות את הנראות של האף לאחר הניתוח. מוצעות לו כמה אופציות, כדי שיבחר את זו שאהובה עליו כמו אף ישר או אף סולד.

מהלך ניתוח אף פלסטי לשיפור נראותו של האף

הניתוח הכירורגי מתבצע בהרדמה מלאה. המנתח מטפל בכל מה שצריך באף הספציפי כמו חיתוך העצם כדי להגיע למראה המתוכנן, כפי שנראה בסימולטור. הניתוח אורך כשעתיים ובמהלכן המנתח יוצר גבס, עוטף את האף בתחבושות ומחדיר טמפונים לנחיריים, כדי לספוג את ההפרשות ולקבע את מצבן של הריריות.

ניתוח זה יוצר מראה שונה לחלוטין לכל מנותח, ברוב המקרים התוצאה תואמת את התכנון שבוצע ולכן הדבר משפר באופן משמעותי את הביטחון העצמי של כל אדם וכאשר מדובר בבני נוער, הדבר הוא בעל חשיבות רבה מאד.

אם גם אתם מעוניינים לממש את החלום שלכם ולבצע ניתוח באף, אנחנו לשירותכם בהכוונה לגורמים המקצועיים ביותר שיסייעו לכם בהגשמת החלום.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

ניתוח אף החלמה

ניתוח אף המלצות

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן