הקטנת חזה לפני ואחרי

הקטנת חזה לפני ואחרי

הרצון של נשים רבות לבצע הקטנת חזה הוא עקב חוסר הנוחות הרבה כאשר החזה הוא גדול, כבד מפריע בחיי היום יום ולא פרופורציונלי לגוף. עובדה זו יוצרת לנשים הללו כאבים בצוואר, בגב ולעיתים גם בעיות נשימה ולכן הרצון לשינוי אינו רק אסתטי, אלא שינוי בריאותי שיש בו צורך.

באמצעות רופא מיומן שהאישה קיבלה עליו המלצות אפשר לבצע את הניתוח וליהנות מהמראה של הקטנת חזה לפני ואחרי.

הפעולות של הניתוח להקטנת חזה

כל אישה רואה בדמיונה את הקטנת חזה לפני ואחרי. הרופא המנתח מראה לה באמצעות סימולטור את ההבדלים בין המראה הנוכחי שלה לבין המראה העתידי לאחר ביצוע של ניתוחי חזה. בניתוח זה המנתח המומחה מבצע את שיפור נראותו של כל אחד מהשדיים, שינוי במיקומו, שמירה על הפרופורציות הנכונות לאישה זו, עיצוב של שדיים שיהיו יפות ומרשימות וצמצום הנפח של כל אחד מהשדיים.

הימצאות של חזה גדול

קיימות כמה סיבות להימצאותו של חזה גדול, זה יכול לקרות בעקבות גנטיקה, הריונות, לידות, הנקות בעיות הורמונליות ועוד. אך המגמה היא לסייע לאישה כדי שיהיו לה חיים נוחים ושלווים יותר. לכן היא מחפשת רופא פלסטי שהוא מומחה לנישה זו, כדי שהוא יגשים לה את החלום של הקטנת חזה לפני ואחרי.

מהלך הניתוח להקטנת החזה

כדי ליצור את ההבדל הנדרש של הקטנת חזה לפני ואחרי, המנתח מבצע כמה חתכים קטנים, מוציא את רקמת השד, מסיר את עודפי העור, מרים הן את כל אחד מהשדיים והן את כל אחת מהפטמות. לאחר הפעולות הללו הוא ממקם מחדש את הפטמה במרכזו של כל שד, מתאים את העטרת בהתאם לגודל החדש של השדיים. כדי ליצור אחידות המנתח משווה את משקל הרקמה שהוא מוציא וזאת כדי שהמשקל של כל אחד מהשדיים בתום הניתוח יהיה זהה והם יהיו סימטריים זה לזה.

אם קשה לך לקבל החלטה בעניין הקטנת חזה לפני ואחרי, השאירי כאן את הפרטים שלך ואנחנו נסייע לך בקבלת מלוא המידע, הייעוץ הכירורגי והמנתח המועדף.

מוזמנים לקרוא בנוסף: הגדלת חזה | מחיר ניתוח הרמת חזה

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן