טיפול לאחר ניתוח עפעפיים

Eyelash extension, procedures for eyelash extension

ניתוח בעפעפיים מתבצע בהרדמה כללית או מקומית תלוי במטופלת וברצונה, בעת ניתוח עפעפיים עליונים או תחתונים מבוצעים חתכים שמתוכם נכרתים עודפי השומן ומבוצעים תפרים שנמסים לאורך ההחלמה שלאחר הניתוח. בסיום הניתוח מונחת חבישה עם פרפרים ומיד לאחר מכן מונחות במקום שקיות קרח, ולאחר כמה שעות ניתן לשחרר את המטופלת הביתה, ישנם כאבים המופיעים מידית לאחר שהאזור המנותח מתעורר מחומרי ההרדמה וכחלק מתוך טיפול לאחר ניתוח עפעפיים בחלק העליון וגם בתחתון ניתן להשתמש בתרופות משככות כאבים שיינתנו על ידי הרופא המנתח או הרופא משפחה, בשטף דם בעין לאחר ניתוח עפעפיים שייווצר או בבצקות במקום המנותח ניתן לפתור בעזרת איפור מייקאפ, זהו סוג של טיפול עצמי לאחר ניתוח עפעפיים לשם העלמת שטפי הדם והבצקות שסביר להניח ייעלמו לאחר כשבועיים מיום הניתוח, לאחר כארבעה ימים מיום הניתוח יוסרו הפרפרים והחבישה במרפאה המטפלת. כחלק נוסף במהלך טיפול לאחר ניתוח עפעפיים בעקבות סיבוכים אפשריים כגון יובש בעיניים ניתן לטפל בעזרת מי מלח, דימום עמוק עם תופעות של פזילה קלה ניתן לבצע ניקוז של הדימום שפותר זאת, דלקת שנוצרת נפתרת על ידי תרופה אנטיביוטית עם מרשם.

הליך ניתוח עפעפיים

כל מטופלת לבטח שואלת ומתעניינת כמה זמן לוקח ניתוח הרמת עפעפיים ומה הפרוצדורה להכנה לפני כל ההליך הזה, על ידי קריאת כתבות והתייעצויות לשם קבלת חוות דעת שלמה לגביי ההליך של הרמת עפעפיים, כשהמחקר מטעמה נעשה היא פונה למרפאה וגם לרופא המטפל במקביל כדי לקבל חוות דעת מקצועית וכן תיאום ציפיות, שם יוסבר לה על כל ההליך וחלק מזה גם כמה זמן לוקח ניתוח הרמת עפעפיים וכן כל הליך ההחלמה. המטופלת לאחר הליך הכנה מסודר תוכנס לחדר הניתוח ושם בעזרת הרדמה כללית יבוצע הניתוח ויכול גם להיות שההליך יבוצע בהרדמה מקומית זאת תלוי במטופלת או במורכבות אחרת.

כמה זמן לוקח ניתוח להרמת עפעפיים? ניתן לענות בתשובה שההליך יכול לקחת מקסימום שעתיים ותלוי בסוג הרקמות שיוסרו ויכרתו בניתוח זה.

סיבוכים אפשריים מניתוח עפעפיים

בניתוח עפעפיים עליונים החלמה ממנו נמשכת בערך שבועיים, כאשר רוב הכאבים יופיעו בשבוע הראשון עם אפשרויות של דימומים כאלה ואחרים או בצקות באזור התפרים, לאחר כארבעה ימים יש להסיר את התחבושת והפרפרים במרפאה, במידה ויופיעו סיבוכים נוספים לאחר ניתוח עפעפיים עליונים החלמה מהם יכולה להיות קצת שונה ולהתארך עם התערבות ניתוחית נוספת במקרה של סיבוכים קיצוניים יותר כגון פזילה או עיוורון ואי פתיחת העין. ברוב המקרים לאחר ניתוח עפעפיים עליונים החלמה ממנו היא יחסית מהירה לעומת ניתוחים אחרים של מתיחת פנים.

סיבוכים של שטף דם בעין לאחר ניתוח עפעפיים

בדרך כלל נוצר שטף דם בעין לאחר ניתוח עפעפיים שנעלם לאחר מספר ימים במנוחה של המטופלת כשהראש כלפי מעלה מעל כריות, לאחר מספר ימים במידה והדימומים הללו לא נעלמים יש לגשת למרפאה המטפלת ולבדוק למה שטף דם בעין לא נעלם? אז יבוצע הליך של ניקוז הדימום של שטף דם בעין לאחר ניתוח עפעפיים, מניסיון של מנתחים ומרפאות דימום זה מפסיק ברוב המקרים אם לא בכולם.    

לקבלת יעוץ והתאמה אישית בנושא טיפול לאחר ניתוח עפעפיים ניתן לפנות ל Beauty Guide

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן