ניתוח אף לפני ואחרי

ניתוחי אף

לפני ביצוע ניתוח אף כלשהו לנשים וגם לגברים יש לבצע מחקר או סקר שוק, היום בעזרת סוגי מנועי החיפוש השונים שבאינטרנט ניתן לעשות סקרים עם השואות רבות של ניתוח אף לפני ואחרי הטיפול או הניתוח ולפי מחקר קצר ניתן לחוות דעה כללית מה ניתן ולמי יהיה הרצון לפנות ואיזה מרפאה.

כשהמטופלת או המטופל יגיעו לפגישת יעוץ לאחר שקיבלו חוות דעת מסביב הם יהיו מוכנים ומסודרים יותר, ניתן היום בכל מרפאה אסתטית על ידי תוכנת מחשב שקיימת לרופא המנתח לראות סימולציה לפני ואחרי ניתוח אף של המטופל עצמו.

בפגישה מול המטופל יוסברו לו הנהלים של ההכנה לפני הניתוח ויתאמו ציפיות והסברים על הליך הניתוח מה ניתן לבצע בטיפול במקרה הספציפי, הליכי ההחלמה טיפולים לאחר הניתוח וכן יוסבר על תופעות לוואי אפשריות.

לפגיעה בסינוסים יוסבר ויודגם בעזרת סימולציה כמובן איך תשתפר הנשימה לאחר ניתוח שיעשה במקרים של ניתוחי אף רפואיים בעקבות הפרעות בנשימה כתוצאה ממבנה מסוים.

בעזרת סימולציה זו תוכלו לקבל מושג על נראות ניתוח אף לפני ואחרי כדי להיות רגועים לאורך כל התהליך.

למי מתאים ניתוח אף?

בעיקרון מומלץ לבצע כל סוג של ניתוח אף רק לאחר שהגענו לגיל שבע עשרה אצל נערים ואילו אצל הנערות לאחר גיל שש עשרה לאחר שהאף סיים את הליך הצמיחה שלו. וכן מומלץ לבצע ניתוח אף רפואי למי שיש בעיות נשימה מובנות כתוצאה מצורה מסוימת באף שגורמת להפרעות נשימתיות, בכלל ניתן לכל אדם בוגר לבצע ניתוח אף אם הוא חפץ בו כשסביר להניח שהוא מעוניין בו לאחר לחץ חברתי מסביבו. יש להסביר ולהראות לכל מטופל לפני ואחרי ניתוח אף את האפשרויות והסתייגויות במידה ויש לרופא או למטופל.

תהליך ניתוח אף וכמה זמן אורך הניתוח?

לפני הניתוח יש לבצע בדיקות דם כדי לשלול בעיות שיפריעו בעת הניתוח, ההרדמה היא כללית ויש להסביר לרופא המרדים כל פרט מההיסטוריה הרפואית ועל תרופות במידה שהיו בשימוש. הניתוח יעשה באחת משתי שיטות הנהוגות אם זה בשיטה הסגורה והנפוצה יותר או בשיטה הפתוחה והפחות נפוצה, בשתיהן חושפים את שלד האף, לאחר מכן יבוצע התיקון הרצוי בעזרת שיוף הסחוס ואם יש צורך במילוי אז יילקח המילוי הרצוי מחלק אחר של האף,        

בתום העיצוב העור מוחזר למקומו והמקום נתפר בתפרים הנמסים עם הזמן, ניתוחי אף נמשכים בין שעה לשעתיים ולאחר מכן יונח סד באף.

חודש אחרי ניתוח אף

הליך החלמה אחרי ניתוח אף לוקח מספר שבועות, כשבוע וקצת אחרי ניתוח אף ניתן להסיר את הגבס, יכולים להיווצר בימים הראשונים אחרי ניתוח אף שטפי דם מסביב לעיניים והם בדרך כלל נעלמים במשך הזמן. לאחר מספר ימים והסרת הגבס יכולים להיווצר תזוזות באף או במילים אחרות בליטה באף אחרי ניתוח אף, ידוע שכחמישה אחוזים מן הניתוחים של האף מבוצעים שוב כדי לבצע תיקונים באף כתוצאה מתזוזות, חודש אחרי ניתוח אף ניתן לחזור לפעילות שגרתית ומאומצת ורק לאחר כשנה ניתן לראות את התוצאות הסופיות של הניתוח.

סיבוכים אפשריים חודש אחרי ניתוח אף

חודש אחרי ניתוח אף יש לשימור שלא לבצע פעולות מאומצות כמו פעילות ספורטיבית מאומצת וכדומה, ייווצרו שטפי דם מסביב לעיניים אשר אמורים להיעלם, חודש אחרי ניתוח אף יכולות להיווצר תזוזות באף בתהליך ההחלמה ואז יכולה להיווצר בליטה באף אחרי ניתוח אף שאותה ניתן לפתור בניתוח מתקן או שבמהלך הריפוי הבליטה תרד מעצמה וזאת משום שהסחוס במשך החודש אחרי ניתוח האף מאוד רך ועדין.

לקבלת מידע נוסף בנושא ניתוח אף לפני ואחרי בקרו ב Beauty Guide

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן