תרופות סבתא להסרת שיער לצמיתות

תרופות סבתא להסרת שיער לצמיתות

כולנו שואפים להיפטר משיער מיותר בגופנו, בכדי לעשות זאת ביום יום אנחנו בדרך כלל משתמשים בסכיני גילוח, משחות וקרמים שניתן להשיג ברשתות הפארם השונות. ישנם אנשים שאפילו מוכנים לשלם הרבה כסף בכדי להיפטר משיער מיותר בגופם אם זה בעזרת לייזר, אולטרה סאונד, קרני אינפרה כדי להעלימם לצמיתות. ישנם בנוסף אנשים המאמינים בסוגים של תרופות שניתן לקרוא להן תרופות סבתא להסרת שיער לצמיתות.

סוגים של תרופות סבתא להסרת שיער לצמיתות

תרופות סבתא להסרת שיער קיימות במודעות האנושית משחר ההיסטוריה כבר אז רצו לטפח את עצמן וכחלק מזה יש היום את מושג תרופות סבתא להסרת שיער לצמיתות, לדוגמא שמנים שונים ומשחות מצמחים שונים. בתקופה העתיקה של הודו כבר היה ידוע שנשים השתמשו בצמח הכורכום בתוספת הכנת סודה במקביל ויצירת תערובת שבמריחתה היא הייתה גורמת לנשירת השיער שבמקום, השימוש ביוד הרפואי משתמשים בו מספר ימים בעת מריחתו לפני השינה ומסירים אותו בבוקר למחרת, שימוש בשמן הסרפד שיותר עוזר בהפחתת השיער ולא בהסרתו לחלוטין, שימוש בשום הידוע על תכונותיו הנוספות כמסיר שיער בשימוש כזה או אחר. ידוע על שימוש בתרופת סבתא להסרת שיער לצמיתות גם בעזרת חליטת תה נענע או בצמח הנקרא שיח אברהם שאותו ניתן למצוא בצדי הדרך. ידוע מניסיון שתרופות הסבתא שהן סוג של אגדה אורבנית לפעמים ואינן פותרות את בעיית עודף השיער שהיא בעיקרה תורשתית או עקב שימוש יתר של סטרואידים גבריים אצל נשים מסוימות או כתוצאה משינויים הורמונאליים בתקופות מסוימות בחייהן כתוצאה מהריונות או הפסקת גלולות למניעת הריון, וכן שימוש בתרופות כאלה ואחרות שגורמות לעודף צמיחה של שיער באזורים שונים בגוף.

שיטות להסרת שיער הקיימות היום

בין שיטות הסרת השיער הנפוצות והבסיסיות שקיימות היום ניתן למנות את הסרת השיער בשעווה שיטת מריטת השערות המקומית בעזרת חוט דנטל בעיקר, אלו הן שיטות בסיסיות שמעלימות את השיער לתקופה קצה אבל הן מכאיבות יחסית. ישנן את השיטות בעזרת הסכין גילוח עם משחה למנוע גרד במקום, שיטה בעזרת משחות וקרמים אותן ניתן לרכוש והן זמניות ואינן מלוות בכאבים כמו השעווה והחוט. יש טעינה לתרופת סבתא נוספת בעזרת משחת שיניים שמורחים אותה על המקום הרצוי ובעזרת חומר הפלואור שבתוכה היא גורמת לחומציות בשערות במקום ולנפילתן.

יש את שיטת האפילציה שאותו ניתן לעשות בעזרת מכונים קוסמטיים שונים שעלות כל טיפול כזה היא עד מאה שקלים ויכול להימשך מספר לא מועט של טיפולים אשר מייקרים את ההוצאה הכספית בכלל, שיטת קרני האינפרה האדומה שגם יש לבצעה במספר טיפולים ועלותה יותר יקרה מהאפילציה, שיטת הסרת שיער בלייזר שגם נמשכת מספר טיפולים ולעתים מביאה התוצאה הטובה ביותר מבין השיטות. יש את שיטת ה-IPL ומכשירים חשמליים ביתיים אחרים שהתוצאה משימוש בהם היא בספק.

למה מבצעים היום הסרת שיער לצמיתות?

בתרבות המערבית השאלה הנשאלת היא לא אם להסיר שיער בגוף אלה איך להסירו?

ישנן סיבות לשיעור יתר בגוף כמו גנטיקה, הפרעות שונות במטבוליזם בגוף, טיפולים תרופתיים שונים, מודעות היתר לשיעור היתר נמצא בעיקר אצל הנשים למרות שכיום אחוז הגברים המטרוסקסואלים גודל בהתמדה כמו כל שחקני הכדורגל וכן השחיינים גם, ישנו שימוש לעתים בתרופות סבתא להסרת שיער לצמיתות כתובנה של אמונה למספר נשים שדברים שנעשו בעבר בעזרת חליטות כאלה ואחרות יותר טובות לגוף ופחות גורמות לנזקים בגוף כתוצאה משימוש בהם, לעתים הסברה אומרת ששימוש בהן פחות מכאיב מטיפולי הלייזר וקרני האינפרה אדום. 

לקבלת מידע נוסף בנושא תרופות סבתא להסרת שיער לצמיתות ניתן לפנות Beauty Guide

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן