כמה עולה השתלת שיער

כמה עולה השתלת שיער

אין ספק שהשיער שלנו מהווה חלק גדול מהנראות שלנו רובנו רוצים שיער שופע ויפה, השיער השופע תורם רבות לדמוי העצמי ולביטחון העצמי.

נשים וגברים הסובלים מנשירת שיער מוגברת והתקרחות לא מקבלים את התופעה ופונים לפתרון קוסמטי של השתלת שיער. כאשר  מחליטים על ביצוע השתלת שיער בארץ מחיר מהווה שיקול ראשי וחשוב. אז כמה עולה השתלת שיער? התשובה לכך תלויה בגורמים רבים.

מהי השתלת שיער? 

לפני שנברר כמה עולה השתלת שיער נבדוק מהי השתלת שיער ומהו התהליך שלה.

השתלת שיער היא תהליך ניתוחי קוסמטי שמטרתו להפחית שיער דליל ולחדש את צמיחת השיער, זהו ניתוח שבו מסירים שיער בריא מאזור אחד בקרקפת  הנקרא האזור התורם ומחדירים אותו לאזור המקריח. ישנן שתי שיטות עיקריות הקשורות להסרת השיער, שיטה ותיקה יותר הנקראת FUT הינה שיטה בה  מסירים רצועה שלמה של זקיקי שיער וממנה מוצאים את הזקיקים הטובים, בשיטה זו תופרים את החתכים ונותרת צלקת, בארץ כמעט ולא משתמשים בשיטה זו. לעומת שיטת טכנולוגיה חדישה הנקראת FUE היא שיטה  שבה מסירים כל זקיק בנפרד באמצעות מכשור מיוחד אמנם ההליך נמשך זמן רב יותר אך לא נותרות כמעט צלקות. 

מהם הגורמים להבדלי מחיר השתלת שיער?

 התשובה לשאלה כמה עולה השתלת שיער מאוד מורכבת, קיימים גורמים מספר המשפעים על מחיר השתלת השיער.

  • שיטת הניתוח מאוד משפיעה על מחיר השתלת שיער, השתלת שיער בשיטת FUE שבה מסירים כל זקיק בנפרד יקרה יותר מכיוון שהיא נמשכת זמן רב יותר ולה יתרון משמעותי שכן לא נותרות צלקות כן הרופא יכול לבחור זקיקי שיער איכותיים המתאימים ביותר.
  • כמות הזקיקים הנדרשת גם היא משפיעה על מחיר השתלת שיער, ככל שהאזור הנדרש להשתלה גדול יותר וזקוקים לזקיקי שיער רבים יותר להשתלת שיער, בארץ מחיר ההליך יקר יותר כמובן.
  • מוטיב נוסף חשוב בהליך, השתלת שיער בארץ מחיר ההליך מושפע מאוד מי המנתח מה הניסיון והמוניטין שלו, חשוב מאוד לבדוק מי המנתח מה ההתמחות שלו והאם הוא מאושר לביצוע פרוצדורה זו.
  • מיקום ביצוע הניתוח גם הוא משפיע על כמה עולה השתלת שעיר בארץ מיקום המרפאה חשוב במרכז הארץ מחיר השכרת חדר ניתוח לדוגמה גבה יתר מערים בפריפריה, בחו"ל מחיר השתלת שיער תלוי באיזה מדינה מבוצע הניתוח לדוגמה בטורקיה קיים פער גדול במחיר השתלת שיער לעומת הארץ אך יש לקחת בחשבון את הסיכונים הנלווים לביצוע הניתוח בטורקיה.

מהם המחירים בארץ להשתלת שיער?

השוק בארץ ובעולם מאוד תחרותי לכן ישנם הצעות לביצוע השתלת שיער בארץ מחיר אטרקטיביים והסדרי תשלומים נוחים. השתלת שיער בארץ מחיר ההליך אמנם יקר יותר ממקומות אחרים בחו"ל טווח המחירים בארץ הוא בין 12,000 ₪ עד ל- 30,000 ₪ אך ישנם יתרונות משמעותיים לביצוע הניתוח בארץ לדוגמה השפה עברית- קל לתקשר עם המנתח ועם הצוות, נוחות- נמצאים קרוב לבית, עלולים להיות סיבוכים בטיפול ותופעות לוואי שבארץ יודעים איך לטפל בהם במהירות וביעילות. בחו"ל קל יותר ליפול למעשי נוכלות קשה לבדוק את אמינות המתווכים או את המנתח האם הוא ממומחה בעל תעודות אמתיות. 

לקבלת יעוץ והתאמה אישית בנושא מחירים וגם כמה עולה השתלת שיער ניתן לפנות Beauty Guide

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן