למי אסור איפור קבוע

למי אסור איפור קבוע

איפור קבוע יכול להיות פתרון למי שמעוניינת לא להתעסק באופן תמידי ובסוג של פולחן באיפור בפנים, אם זה בשפתיים במקום השפתון שתוחם שפתיים או באייליינר לאיפור מסביב לעיניים וכן באיפור גבות חסרות והשלמה של החוסר שלהן, ישנם אנשים המבצעים איפור קבוע גם בקרחות בראשם, עוד מקרים שניתן לייחס לאיפור קבוע הוא בנוגע להשלמת מקטעים חסרים בפטמות של שדי נשים שעברו טיפולים בסרטן השד.

להבדיל מקעקוע שמוחדרת בו מחט עם צבע לתוך שכבת העור הנקראת דרמיס והיא עמוקה יותר מאשר שכבת האפידרמיס שאליה מוחדרת המחט בכל טיפולי איפור קבוע למיניהם, ישנו הבדל בין הקעקוע שנשאר לאורך זמן ארוך מאוד ורק משנה את גווניו לאורך הזמן לבין האיפור הקבוע שהולך ודוהה לאחר מעט שנים ויש לחזור על הטיפול שוב בכדי לשמור על האפקטיביות שלו.

ממה יש להיזהר בעת טיפול איפור קבוע?

לעיתים יש תגובות נגד לחומר המוזרק יכול להיות שתתפתח תופעת גרנולומה שהיא הצטברות של תאי אבק כתגובה לגוף זר שנראה על פניו כבליטה הקשה למגע, בטיפול בתופעה זו משתמשים בסטרואידים שמייצרים בעצמם תופעות לוואי משלהן. יכול להיווצר זיהום כתוצאה משימוש לא תקין במחט לא מחוטאת היטב או משומשת, ויש את תופעת של שינוי בצבע הפיגמנטים בעקבות שימוש בתרופות בעת תקופת ההחלמה מהטיפול, יש לבדוק האם המטופלת שייכת לקבוצת סיכון ושייכת לקבוצה העונה לשאלה למי אסור לעשות איפור קבוע.

למי אסור לעשות איפור קבוע?

נשים המעוניינות באיפור קבוע אם זה בשפתיים, השלמת גבות חסרות  או איפור קבוע מסביב לעין, צריכות מן הסתם גם לשים לב לאזהרות וסכנות שנלוות לטיפולים לכן יש להדגיש ולהגיד למי אסור לעשות איפור קבוע? ביניהם יש את הנשים שבהריון, נשים שעוברות טיפולים כימותרפיים, נשים הסובלות מדילול דם או סכרת צריכות לקבל אישור מהרופא המטפל ונשים הסובלות מסכרת עליהן להאריך את הטיפול מכיוון שקוטר המחט המוחדרת לעור צריכה להיות דקה יותר מאשר המחט הרגילה שמשמשת בהליך טיפול של איפור קבוע רגיל.

עוד למי אסור לעשות איפור קבוע? ניתן להוסיף את אלה הסובלות מאפילפסיה או מאלרגיות של העור.

המטופלת צריכה לבדוק האם היא שייכת לקבוצה שעונה על השאלה למי אסור לעשות איפור קבוע. כל האיסורים המוזכרים יעלו לדיון בעת פגישת הייעוץ עם הרופא המטפל או במרפאה שמטפלת בטיפולים אסתטיים אלו.

שיטות איפור קבוע וזמן ההחלמה מהם

טיפולים של איפור קבוע נעשים ברוב המקרים באזור הפנים לדוגמא בשרטוט שפתיים ותיחומן, איפור מסביב לעין, מילוי גבות או עיבוי שלהן. בדרך כלל הטיפולים  נעשים בסדרה של שלשה טיפולים כשיש לבצע הפסקה בין טיפול לטיפול לזמן של כארבעה שבועות.

באיפור קבוע בגבות יש כמה שיטות, לדוגמא שיטת ההשערה או בשם אחר שנקרא מיקרובליידינג  שבה מוסיפים כביכול שערות בגבה על יד שרטוט של שערות באזורים לא מלאים בגבה, יש את שיטת ההצללה והפודרה אשר נותנות אפקט של גבות יותר כהות ויותר בולטות בהבדלי הגוונים מאזור העין, לאזור השפתיים יש את השיטה של שרטוט קו תוחם סביב לשם הדגשת צורתן, שרטוט ומילוי השפה בצבע למראה מלא יותר. לעיניים יש את שיטת הציור שמסביב לקו העיניים.

הליך ההחלמה מטיפולים אלה יחסית מהיר ויש רק לשים דגשים על איסורים שונים במהלך ההחלמה כמו אי חשיפה לשמש במהלך החודש הראשון לאחר הטיפול וכמובן להימנע ממכוני שיזוף בעת מהלך סדרת הטיפולים ובהפסקות שביניהם, החזרה לשגרה היא גם יותר מהירה מהרבה טיפולים אסתטיים.

לקבלת יעוץ והתאמה אישית ניתן לפנות Beauty Guide

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן