תיקון איפור קבוע גבות

הסרת איפור קבוע

איפור קבוע הפך בשנים האחרונות לנפוץ ביותר, נשים רבות פונות לביצוע איפור קבוע כדי לחסוך מעצמן איפור יום יומי או טיפול שבועי בגבות ולהעניק לגבות שלהן מראה מסודר ויפה, במקביל להתפתחות הענף החלו קוסמטיקאיות רבות לעסוק בתחום, חלקן לא עברו השתלמות נכונה או שחלקן משתמשות בחומרים לא תקינים ואפילו רעילים וזולים תופעה המביאה לנשים רבות להגיע למצב שהן מבקשות לבצע תיקון איפור קבוע גבות, את הסרת איפור קבוע גבות ניתן לבצע במספר דרכים. העובדה שאין פיקוח ואין תן תקן גורמת לרבות מהנשים נזקים חלקם הפיכים וחלקם לא.

הסיבות שנשים מבקשות לבצע הסרת איפור קבוע גבות

נשים רבות מבקשות לבצע מחיקת איפור קבוע גבות אך לא כולן באמת זקוקות לכך, תיקון איפור קבוע גבות אינו פעולה פשוטה ויש לבדוק היטב האם באמת זקוקים לכך לדוגמה ישנן נשים המבקשות הסרת איפור קבוע גבות לפני חידוש נוסף של האיפור אך אין צורך בכך ניתן לבצע איפור חדש על האיפור הקיים. ישנם מקרים אשר באמת נדרשת הסרת איפור קבוע לדוגמה: כאשר האיפור שבוצע לא מחמיא ולא מתאים לצורת הפנים, הטיפול בוצע בצורה לא מקצועית ורשלנית הקווים לא תקינים או נוצר מראה לא טבעי לגבות. לעיתים צבעי האיפור הקבוע משתנים והופכים כחולים ירוקים או סגולים במקום צבע חום תופעה הנגרמת מצבעי פיגמנטציה לא איכותיים ולא מתאימים, סיבה נוספת שנשים פונות לביצוע מחיקת איפור קבוע גבות היא מסיבות אישיות האישה מאסה בצורת הגבות שעשו לה ורוצה לחזור למראה הטבעי שלה או שהאופנה לגבי צורת הגבות השתנתה והמטופלת מבקשת להיות מעודכנת לפי צו האופנה האחרון. בכל מקרה רצוי מאוד להתייעץ עם מומחים בעלי ניסיון ומוניטין בנושא כדי שיבדקו וימליצו באיזה שיטה לבצע הסרת איפור קבוע גבות. 

הסרת איפור קבוע גבות

ישנן מספר שיטות שכיחות להסרת איפור קבוע גבות:

לייזר-תיקון איפור קבוע באמצעות טכנולוגיית הלייזר ניתן לנטרל את הפיגמנטציה ולבצע איפור קבוע חדש. 

קמופלאז'– תיקון איפור קבוע גבות באמצעות הסוואת הכיסוי בצבע העור כמו מייק אפ, חשוב לדייק בצבע הכיסוי שיתאים לגוון העור.

פילינג- מחיקת איפור קבוע גבות באמצעות פילינג עמוק המסיר את הצבע משכבת העור העמוקה.

מחיקת איפור קבוע גבות באמצעות חומצות שונות כגון חומצה פיטית וחומצה לקטית המבהירות את העור. 

מחיקת איפור קבוע גבות

שלא כמו הסרת איפור רגילה טיפול הסרת איפור קבוע גבות דורש מקצועיות ומהימנות  רבה, הטיפול דורש ניסיון והתמחות במיוחד בטיפול הסרת איפור קבוע גבות בלייזר. 

באופן כללי טיפול לא נכון של הסרת איפור קבוע גבות יכול לגרום לנזק בלתי הפיך במקום הרגיש ממילא.

תופעות הלוואי העלולות להופיע לאחר תיקון איפור קבוע גבות הן:

לאחר טיפול מחיקת איפור קבוע גבות בלייזר המטופלת עלולה לסבול מצריבה ונפיחות באזור שממנו הוסר הצבע, לעיתים לא מספיק טיפול אחד של הסרת איפור קבוע גבות אלא מספר טיפולים כדי להגיע למצב הרצוי. כעקרון חשוב לבצע את הטיפול בנוכחות רופא. לקבלת יעוץ והתאמה אישית ניתן לפנות Beauty Guide

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן