הוראות לאחר מיקרובליידינג

הוראות לאחר מיקרובליידינג

נשים אשר מעוניינות במראה גבות מסודר ומלא לאורך כל השנה פונות למומחית לאיפור קבוע. ישנן שתי שיטות עיקריות באיפור קבוע בגבות: שיטת השערה מיקרובליידיג  ושיטת פודרה. איפור קבוע של גבות בשיטת מיקרובליידינג הינו טכניקת ידנית בעזרת עיפרון ציור בה המטפלת מציירת שערות דקיקות בגבה והיא נקראת גם שיטת השערה לעומת טכניקת הפודרה שבה המטפלת ממלא את כל אזור הגבה בעזרת מכשיר חשמלי.

מיקרובליידינג טיפול לאחר התהליך מצריך לבצע מספר פעולות על מנת לשמור על התוצאות לאורך זמן וכמובן לבצע את הוראות לאחר מיקרובליידינג שקבלנו מהקוסמטיקאית.

מה זה טיפול גבות בשיטת מיקרובליידינג?

גבות שיטת השערה מיקרובליידינג היא אחת הטכניקות שהקוסמטיקאיות משתמשות כדי לבצע איפור קבוע בגבות. זוהי שיטה ידנית באמצעות מחט סטרילית קטנה באורך 1.5 מ"מ דרכה מוחדר צבע לשכבה העליונה של העור, המטפלת מציירת ידנית שערות דקות בגבות להעניק להם מראה טבעי, בדרך כלל נדרשים שלושה טיפולים בהפרש של ארבעה שבועות ביניהם כדי לתת לעור להחלים.

לפני ביצוע טיפול  גבות בשיטת השערה מיקרובליידינג

לפני תחילת טיפול בשיטת מיקרובליידינג רצוי לעשות סקר כדי למצוא מומחית לטיפול בשיטת השערה מיקרובליידינג שכן לא כל קוסמטיקאית למדה והשתלמה בשיטה ולא כל אחת מומחית בתחום, רצוי לקבל חוות דעת והמלצות מנשים אחרות אשר ביצעו את הטיפול.לפני ביצוע מיקרובליידינג טיפול בגבות יש להיפגש עם המטפלת אשר תבצע התאמה לשיטה הרצויה, תסביר את התהליך במה הוא כרוך מה מספר הטיפולים ומה העלות ובעיקר תתאם צפיות עם המטופלת. כמו כן המטופלת תבצע טסט לבדיקת אלרגיה לצבע האיפור, המטפלת תבדוק האם יש רגישויות, האם המטופלת סובלת ממחלות רקע כמו סכרת, בעיות בעור, דלקת עיניים ועוד האם למטופלת היסטוריה של ריפוי איטי יש לקחת בחשבון לפני ביצוע טיפול מיקרובליידינג את כל ההשגות ולהתאים את מיקרובליידינג טיפול לפי ההגבלות. רצוי לתעד תמונות לפני ואחרי הטיפול כדי שהמטופלת תראה את ההבדל.

ההוראות לאחר מיקרובליידינג 

טיפול לאחר מיקרובליידינג דורש מהמטופלת להקפיד על מספר דברים:

  • אסור לשטוף את הפנים במים חמים יש להשתמש עם חומרי ניקוי קלים לשטיפה וללא גרגרים. 
  • טיפול לאחר מיקרובליידינג יש למרוח בפנטן במשך שלושה ימים לפחות מספר פעמים ביום. 
  • לאחר שהגלד נסדק יש למרוח ג'ל מונרך ומעליו קרם מרגיע, במשך שבוע לאחר מכן יש למרוח קרם לחות.
  • יש להימנע ממתיחת העור רצוי להמעיט בפעילות גופנית מאומצת, בימים הראשונים להימנע משחיה בבריכה בים או בסאונה במשך שלושה שבועות. 
  • טיפול לאחר מיקרובליידינג אינו מאפשר למרוח קרמים עם חומרים פעילים וחומצות על האזור. 
  • מיקרובליידינג לאחר החלמה העור מתקלף אסור לגעת באזור ולשפשף יש לתת לאזור להבריא.
  • לאחר טיפול מיקרובליידינג יש להימנע מחשיפה לשמש למשך חודש לפחות, השמש פוגעת בעור וגורמת לצבעים לדהות.

וכמובן לסיום מיקרובליידינג לאחר החלמה ניתן לשמור על התוצאות לאורך זמן עם מקפידים על ההוראות טיפול לאחר החלמה.

איפה כדאי ללמוד מיקרובליידינג?

כיום אין עדין פיקוח על כל נושא הקוסמטיקה, האיפור הקבוע בכלל והלימודים שלהם בפרט.

לפני שמחליטים איפה כדאי ללמוד יש לבדוק היטב מי המדריכים מה ההכשרה שלהם האם יש להם הכשרה פרא רפואית? האם יש להם התמחות ספציפית בתחום, יש לקבל חוות דעות ממטופלות קודמות שהוכשרו האם הקורס והלימודים היו אפקטיביים ועזרו להתמחות בתחום, לפני שמחליטים איפה כדאי ללמוד מיקרובליידינג מומלץ לבדוק האם בזמן הקורס יש תרגול מעשי וחונכות אישית. אחת השאלות הנוספות שעולה כאשר מחליטים איפה כדאי ללמוד מיקרובליידינג היא עלות הקורס והאם אפשר לשלם בתשלומים.

לקבלת הוראות לאחר מיקרובליידינג באופן מותן אישית ניתן לפנות Beauty Guide

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן