איפור קבוע שפתיים החלמה

החלמה לאחר איפור קבוע שפתיים

כל אישה אשר מטפחת את עצמה בכל בוקר על ידי איפור כלשהו בפנים בכלל ובשפתיים בפרט שואפת לעקוף את טקס הבוקר שגוזל זמן ויחד עם זאת להראות הכי מטופחת שאפשר, לעזרתן באו ופיתחו את טיפולי הקוסמטיקה באיפור קבוע בפנים אם זה בגבות, בעיניים, ובשפתיים. איפור קבוע בשפתיים בא בעיקר לגרום לשפתיים להראות יותר מודגשות, מתוחמות יותר ונראות חושנית יותר. איפור קבוע שפתיים החלמה מטיפול זה היא יחסית מהירה ויש לבצע מספר פעולות פשוטות למניעת התפשטות דלקתית לאחר ביצוע הטיפול כמו מריחת משחות למניעת התייבשות ומניעת דלקות מקומיות.

מהו איפור קבוע בשפתיים?

איפור קבוע בשפתיים זאת טכניקה שקיימת בעולם וגם בישראל ומתבצעת באמצעות החדרת פיגמנט מתחת לשפה באזור האפידרמיס שלו, דבר אשר שונה ממילוי השפתיים על ידי חומצה היאלורונית או הזרקת בוטוקס.

איפור קבוע לשפתיים מאפשר תיחום לשפתיים תוך הדגשת השפה העליונה או התחתונה למי שסובלת משפתיים לא מודגשות וחיוורות, איפור קבוע בשפתיים אינו מתפזר כמו שתלי סיליקון בשפתיים ואינו מאופיין בגושים שנגרמים ממילוי בבוטוקס או חומצה היאלורונית בשפתיים, באמצעות החדרת הפיגמנט ניתן לראות בתוצאות לאחר מכן שיפור ברעננות של השפתיים שלפני כן נעשו חיוורות במשך השנים שעברו. בעבר את האיפור הקבוע היו עושים בשכבה התת עורית העמוקה יותר כמו שעושים את הקעקועים הרגילים, הפיגמנט שהיה מוזרק היה משנה את צבעו לאורך השנים, בעקבות כך בשנים האחרונות פיגמנט הצבע מוחדר לשכבה היותר עליונה של העור והאיפור גם מחזיק פחות זמן ומי שביצעה את הטיפול יכולה שלא לדאוג כמו בעבר כי האיפור ילך וידהה אחרי זמן יותר קצר מהעבר, כמובן שבעקבות כך הליך החלמה לאחר איפור קבוע שפתיים נהיה יותר קצר.

החלמה לאחר איפור קבוע שפתיים

כשמגיעות נשים המעוניינות באיפור קבוע בשפתיים נשאלות שאלות כגון כמה זמן נשאר האיפור קבוע בשפתיים? מה הליך החלמה לאחר איפור קבוע שפתיים?

כיום בדרך כלל איפור קבוע בפנים בכלל ובשפתיים בפרט מחזיק מעמד כשנתיים בערך ולאחר מכן הוא דוהה, למשוואה של אורך זמן החיים של האיפור יש להוסיף את הליך חילוף החומרים של המטופלת, האם המטופלת מעשנת? או שהיא נחשפת הרבה לשמש, אלו דברים שיכולים לקצר את זמן הדהיה של הפיגמנט מהעור והעלמות האיפור בסופו של דבר. כחלק מהשאלות לגבי החלמה לאחר איפור קבוע שפתיים יש גם התעניינות בהליך הטיפול בהזרקת הפיגמנט לשפתיים, האם זה נעשה בעזרת חומר מאלחש כזה או אחר או בעזרת הרדמה מקומית? ידוע ששפתיים הן אזור רגיש ועם הרבה תאי עצב לכן החומר המאלחש יוזרק כחצי שעה לפני הטיפול.

יש לומר שהליך טיפול של איפור קבוע בשפתיים נחלק למחזוריות של שני טיפולים עד שלש, כשהפרש בין טיפול לטיפול הוא כשבועיים שזהו זמן של איפור קבוע שפתיים החלמה משוערת. 

איפור קבוע שפתיים החלמה

החלמה לאחר איפור קבוע שפתיים בדרך כלל אורכת כשבוע שבועיים ואחר כך ניתן לראות את התוצאה הסופית של הדגשת השפתיים שהיו לא מודגשות וכן חיוורות לפני הטיפול, במהלך התקופה של ההחלמה יש למרוח משחת בפנטן כדי למנוע דלקות, לאחר איפור קבוע שפתיים החלמה מהטיפול בשעות הראשונות תהיה רגישות בשפתיים שיכולה להימשך גם יומיים וכחלק מן החלמה לאחר איפור קבוע שפתיים יש לשים קרח על השפה כדי לקצר את ההחלמה, תהייה גם התקלפות של העור אשר אמורה להעלם לאחר שבועיים, מי שיש לה נטייה להרפס בעור צפויה להופעת הפצעונים לאחר החדרת הפיגמנט בעור וניתן לטפל בו בעזרת שפתון מטשטש עד להחלמה. 

לקבלת יעוץ והתאמה אישית בנושא איפור קבוע שפתיים החלמה ניתן לפנות Beauty Guide

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן