עיבוי שפתיים לפני ואחרי

עיבוי שפתיים

נשים רבות מעוניינות לבצע עיבוי שפתיים לאור הנראות של השפתיים שלהן. יש מקרים לדוגמה שבהם חלק השפה העליונה הוא נחבא אל הכלים. נוצר מצב שחלק מהשפה הזו נבלע לכאורה בנראותו של הפה ולכן רואים רק שטח קטן מהשפה בלבד.

הרצון ליצור נראות אחידה

נשים רבות חשות שלא בנוח בגלל ההבדלים בגודלן של השפתים ולכן הן מעוניינות לבצע בחלק העליון עיבוי שפתיים כדי ליצור נראות אחידה ולהחזיר לעצמן את הביטחון העצמי ואת התחושה הנעימה מול גורמים שונים, שרואים את ההבדלים בגדלים של השפתיים.

סימולציה של עיבוי שפתיים לפני ואחרי

כדי לקבל החלטה בעניין זה, פונים לקליניקה שעוסקת בתחום זה והמנתח מבצע ללקוחה סימולציה בעזרת שני חומרים –  אלקמיד וסיליקון. כאשר מבוצע עיבוי שפתיים לפני ואחרי לצורך הסימולציה, הלקוחה יכולה לראות באופן מדויק את הנראות העתידית של השפה העליונה לאחר העיבוי ואת השפה התחתונה שנשארת ללא שינוי, אך כעת היא פרופורציונלית למראה הזמני של השפה העליונה.

ברוב המקרים אישה שמעוניינת לבצע תהליך זה, המראה של עיבוי שפתיים לפני ואחרי משכנע אותה לקדם את התהליך והיא קובעת מועד לביצוע הליך זה עבור שפה אחת או לשתיהן.

עיבוי שפתיים בקליניקה

בהתאם לרצונה של הלקוחה מבצעים עיבוי שפתיים קבוע באמצעות הרדמה מקומית. חומר המילוי המועדף בשנים האחרונות הוא חומצה היאלורונית לאור התוצאות המעולות שהיא יוצרת. המנתח מחדיר חומר זה עם תוסף של אלחוש לשפה הנדרשת. התהליך קורה בהליך מהיר שאינו מכאיב ואינו יוצר כל צורך בהחלמה.

לאחר הסימולציה של עיבוי שפתיים לפני ואחרי והתהליך עצמו, הלקוחה מרוצה מאד מהתוצאה והנראות החדשה תחזיק מעמד בין שנה לשנה וחצי. לאחר מכן על פי רצונה של הלקוחה היא יכולה לבצע הליך זהה שוב.

לאחר הפעולה הזו גם האישה וגם הסובבים אותה רואים את ההבדל התהומי והמוצלח בנראותן של השפתיים.

אם גם לך מציקה הנראות של אחת מהשפתיים שלך או של שתיהן, באתר הבית שלנו ביוטי גייד יש פתרון מצוין עבורך. את מוזמנת לשוחח אתנו, או להשאיר כאן את פרטיך ונשוחח אתך בהקדם.

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן