הבהרת כתמים בפנים טבעי

הבהרת כתמים בפנים

נשים רבות סובלות בגיל מבוגר מתופעות של כתי פיגמנטציה בתאי עור הדרמיס. כאשר זה קורה במקומות רבים, הדבר יוצר תסכול ותחושות קשות אצל כל אחת.

הסיבה לכתמי פיגמנטציה

תופעה זו מתרחשת אם הגוף מייצר כמות גדולה של חומר המלנין. עקב כך נוצרים הבדלים בגוונים של בכתמים הללו והדבר אינו אסתטי כיוון שהנראות של הכתמים הללו היא מאד בולטת ויוצר תחושה לא נעימה לנשים הללו. לאור זאת נשים רבות מחפשות פתרונות כשהמגמה היא לבצע טיפול הבהרת כתמים בפנים טבעי, כדי לא ליצור שינויים הורמונליים נוספים או שינויים אחרים בעור.

בנוסף לכך יש גורמים נוספים אשר משפיעים על הופעת הכתמים הללו כמו לדוגמה: סיפור תורשתי של גנטיקה דומה, היריון, שינויים הורמונליים, תרופות בעלות השלכות שונות, חשיפה לשמש, זיהומים ועוד.

טיפול טבעי בכתמים הללו

לטיול הטבעי קיימים שני שלבים, בתחילת הדרך מכינים את העור לקראת תהליך זה באמצעות תכשירים קוסמטיים ייעודים למטרה של הבהרת כתמים בפנים טבעי. המטרה שלהם היא להסיר כמה שכבות של עור לקראת הטיפולים המתאימים שיתבצעו על השכבה הנדרשת בלבד. השלב השני הוא טיפול באמצעות חומרים שונים אשר מותאמים לכל אישה על פי סוג העור שלה ואבחון מדויק של הכתמים הללו.

בתום הטיפולים מתבצע מעקב על מצב העור לעיתים תכופות כדי לראות את היו תגובות מסוימות של העור לתכשירים הספציפיים וזאת כדי לקבל החלטה על המשך הטיפול.

שיטות נוספות של טיפול בכתמים בעור

אופציות נוספות שיוצרות אפקט משמעותי בנושא הבהרת כתמים בפנים טבעי הן ביצוע של טיפולי פילינג כדי לקלף את הכמות הנדרשת של השכבות העליונות של העור. או לחלופין ביצוע טיפולי לייזר על הנקודות הבעייתיות ופעולה זו גורמת להסרתם לאחר הטיפול, כך שהם לא קיימים יותר.

אם גם את סובלת מכתמי עור של פיגמנטציה שמפריעים לך לאור הנראות שלהם, את מוזמנת לתאם הגעה לקליניקה המקצועית שלנו. מומחי העור יבצעו לך אבחון ובהתאם למסקנות שלהם נציע לך הבהרת כתמים בפנים טבעי. השאירי כאן את פרטייך ונשוחח אתך בהקדם.

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן