נשירה שיער תזונה

Dark-haired sportsman making a list of dietary supplements

קיימים מצבים שונים בחיים שבעקבותיהם נוצרת נשירת שיער. לעיתים מדובר בכמויות קטנות ולעיתים בכמויות גדולות ובכל מקרה כמות השיער בנקודות השונות בגולגולת נראית דלילה ולעיתים הדבר מוביל גם לקרחות פה ושם.

הגורמים לנשירת שיער

נשירת השיער תזונה נוצרת במצבי לחץ, מתח, לאחר לידה ועקב תזונה לקויה שאינה מאוזנת. לכן במצבים הללו של נשירה שיער תזונה, יש לבצע שינוי מהותי בתזונה ובכך לעצור את נשירת השיער ולחזור לקצב הצמיחה והנורמטיבי והדילול הטבעי וללא דילול דרסטי.

נשירת שיער מוגברת אצל נשים מתרחשת בדרך כלל לאחר לידות בשל הלחץ והמתח העצום בהליך הלידה עצמו ובשבועות הראשונים לגידולו של התינוק, אשר אינם קלים. גם בגיל המעבר זוהי תופעה מוכרת אצל נשים רבות ולכן הן מבצעות נשירה שיער תזונה כדי ליצור שינוי במצבן.

כאשר השיער דליל, הדבר יוצר חוסר ביטחון עצמי אצל האישה עקב מראה זה. זו הסיבה שהיא עושה מאמצים ושינויים באורח החיים שלה.

טיפול בנושא נשירת שיער

הרכב התזונה הנכון במקרים הללו הוא באמצעות תוספי תזונה אשר מכילים רכיבים ייעודיים למטרה זו כמו אבץ, וויטמינים שונים כולל וויטמינים מקבוצת בי וברזל. כמו כן שימוש בצמחי מרפא ספציפיים אשר ממריצים את זרימת הדם לקרקפת.

התזונה שנקבעת במצבים הללו היא מאוזנת ומורכבת מהוראות מדויקות של המזונות שמומלץ לאכול בכל אחת מהארוחות, כמויות של מזון והימנעות מסוגים מסוימים של מזון. ההקפדה על המהלך של נשירה שיער תזונה, עשוי להוביל לשינוי חיובי של עצירת נשירת השיער.

טיפולים נוספים למניעת נשירת שיער

לטיפול רוחבי בתופעה זו, אפשר לבצע גם טיפולי דיקור סיני, אשר מעודדים את זרימת הדם על ידי פתיחת קווי האנרגיה בתוך הגוף. בדרך זו הגוף מרפא את עצמו לאט לאט, נשירת שיער תזונה נעצרת עם הזמן ואפשר לראות שינוי מהותי בצמיחת השיער בנקודות שבהן הייתה עד עתה נשירה.

אנשי המקצוע שלנו ישמחו לאבחן את נושא נשירת השיער שלך, כדי להציע לך את הפתרונות היעילים ביותר הקשורים לשינוי הרגלי תזונה. השאר כאן את פרטיך ונשוחח אתך בהקדם.

מוזמנים לקרוא בנוסף: טיפולי שיער

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן