חומצה היאלורונית סיכונים

חומצה היאלורונית סיכונים

השימוש בחומצה היאלורונית הוא תכוף והדבר מתבצע בקליניקות רבות בכל הארץ. קיימת חשיבות רבה לבדוק את המכון שמבצע זאת ולוודא שהטיפול הזה יתבצע רק על ידי רופאים שמוסמכים לכך באופן ספציפי ולא רופאים המשויכים למקצועות אחרים ולכן המיומנות שלהם בנישה זו מוטלת בספק.

היעילות של חומצה היאלורונית

עם הגיל וההתבגרות של העור הוא רפוי יותר, יש בו קמטים והוא לא חלק ומתוח כפי שהיה בעבר. זוהי נקודה שמפריעה מאד לנשים רבות ולכן הן בוחנות אפשרויות רבות כדי לבצע שדרוג של הנראות שלהן. אחת האופציות המוצלחות ביותר היא חומצה היאלורונית וזאת כיוון שהיא מכילה קולגן שממילא קיים בגוף, אך הכמויות שלו הן פחותות מאשר היו בעבר וגם זאת לאור הגיל הבוגר.

אחת התכונות החיוביות הבולטות של חומצה זו היא העובדה שהיא משיבה נפח למקומות שבהם נוצרים שקעים עם השנים. זה קורה בעיקר בסנטר ובלחיים. לאחר ההזרקה של הכמות הנחוצה של חומצה היאלורונית רואים שינוי מהותי כיוון שהנפח חוזר למיקומים הללו ויוצר נראות חדשה לחלוטין של הפנים והדבר מזכיר את המראה של אישה זו לפני שנים רבות.

מיד לאחר ההזרקה עלולים להופיע נפיחויות קלות, אדמומיות בעור, שטפי דם קלים ואף גבשושיות קלות. כל זאת זה בגדר הנורמה.

סיכונים של חומצה היאלורונית

כדי לבצע הזרקה של חומר זה חייבים לקבל המלצות וחוות דעת מקצועיות על רופאים שמבצעים את הפעולה של הזרקת החומצה לשכבת האפידרמיס שהיא העליונה בשכבות העור. פעולות לא מקצועיות עלולות ליצור חומצה היאלורונית סיכונים, כמו לדוגמה נפיחויות משמעותיות בפנים, דימום, פגמים אסתטיים, עיוות בפנים, היווצרותם של חוסר פרופורציות בפנים, נזק עצבי ועוד.

כדי למנוע חומצה היאלורונית סיכונים, יש לבדוק היטב את פעילותו המקצועית של הרופא ולבצע את ההזרקה כמו מילוי קמטים, מילוי שקעים מתחת לעיניים, בצידי הפה והאף ובעצמות הלחיים. בכמה טיפולים.

אם את מחפשת קליניקה שאין בה חומצה היאלורונית סיכונים, השאירי כאן את פרטיך ואנחנו נשמח לסייע לך במציאת המקום האולטימטיבי לטיפולים מקצועיים התואמים את הצורך שלך.

מוזמנים לקרוא בנוסף: בוטוקס לפני ואחרי

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן