בוטוקס לפני ואחרי

בוטוקס לפני ואחרי

עם העלייה בגיל, מטופלים רבים שמים לב לקמטים הרבים שמופיעים בפניהם, קמטי הבעה, קמטים במצח, חריצים בצידי הפה, קמטים ליד העיניים. גם גברים וגם נשים מבצעים טיפולי בוטוקס, אך הרוב המכריע הוא נשים שהופעת הקמטים מפריע להן מאד.

ההחלטה על בוטוקס

הזרקה של בוטוקס היא אחת הדרכים הקלות ביותר להיפטר מהבעיה של קמטים בפנים. יש נשים שהדבר מפריע להן מאד ולכן הן מיד מתאמות תור להזרקת בוטוקס כאשר הן רואות קמט חדש. לעומת זאת יש נשים שהנושא אינו כל כך מפריע להן ולכן לא מבצעות את ההזרקות הללו.

הזרקת בוטוקס בפועל

אפשר לבצע העלמת קמטים ללא בוטוקס באמצעות אלחוש כדי לא לחוש כאב או ללא אלחוש ואז מרגישים כאב קל. בשני המקרים לאחר ההזרקה המנתח מקרר את המקום וזאת כדי להקל על הלקוחה אם היא תחוש מעט כאבים.

הנראות לפני ואחרי

בוטוקס לפני ואחרי הם שינוי מהותי בין הנראות של הפנים עם הקמטים ולאחר מכן בלעדיהם. הפנים נראות הרבה יותר צעירות, ההבדל הוא של כמה שנים מהותיות והתחושה של האישה הרואה את המראה החדש שלה במראה היא נפלאה.

כאשר מצלמים תמונה של בוטוקס לפני ואחרי ורצוי כמה שבועות לאחר ההזרקה, ההבדל הוא תהומי אין קמטים, העור נעים ומתוח והתחושה היא שהתמונה צולמה לפני כמה שנים ולא בימים אלו.

מהו בוטוקס לפני ואחרי

מדובר בחומר סינתטי אשר מסוגל למתוח את שרירי הפנים לאחר שהוא מחליש אותם, יוצר רפיון ולאחר מכן המתיחה, מתבטלים כל הקמטים הקיימים, אלו שקיימים במצח בצידי העיניים, סביב הפה בין הגבות, בסנטר, בלחיים ובמקומות נוספים בפנים.

מהלך הזרקת הבוטוקס

על פי ההנחיות של המנתח, הלקוחה מפסיקה את השימוש במדללי דם ולעיתים עליה לקחת זובירקס אם היא סובלת ממחלת הרפס.

התוצאות של הזרקת הבוטוקס

כבר לאחר שלושה ימים רואים שינוי בנראה של הפנים, אך את התוצאה במלואה רואים לאחר כשבועיים. הזרקת בוטוקס מחזיקה פרק זמן של כשלושה עד שישה חודשים, תלוי במיקום ובכמות הקמטים שהייתה בנקודה הספציפית. כאשר מתחילים לראות שוב את הקמטים, מתאמים תור חדש לביצוע הזרקה נוספת של בוטוקס.

אם גם את רוצה לראות את עצמך עם בוטוקס לפני ואחרי, דברי אתנו ואנחנו נשמח מאד להעניק לך ייעוץ והכוונה לגבי תהליך זה אצל מנתח מומחה בעל מוניטין בתחום זה, שיאפשר לך להיראות צעירה בכמה שנים ובעלת חיוניות רבה.

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן