העלמת קמטים ללא בוטוקס

Botox injection

דרך כלל כשדנים בהליך של העלמת קמטים או מילוי קמטים באזור הפנים והצוואר סביר להניח שההליך הראשון שעולה הוא הזרקת בוטוקס והוא עולה גם לפי התפוצה ושכיחות הטיפולים המבוצעים באמצעותו גם לפי הפרסומים בתקשורת ורשתות החברתיות למיניהם. יש לומר שעם התפתחות הטיפולים האסתטיים נוספו טיפולים אחרים אשר מבצעים באמצעותם העלמת קמטים ללא בוטוקס ביניהם ניתן למצוא את הזרקות החומצות ההיאלורוניות, הזרקות שומן עצמי, או טיפולי פילינג עמוק כזה או אחר לניקוי והעלמת קמטים באזורים שונים בפנים.

העלמת קמטים למי זה מתאים?

העלמת קמטים בצורה כזו או אחרת יכולה לצמצם את השפעת הליך ההזדקנות כשהוא יכול להעניק לפנים מראה צעיר יותר, עם התבגרותנו חלים בעור שלנו תהליכים פיזיולוגים שבאים לביטוי בעור הפנים ועוד מקומות בנוסף, על תהליכים אלה יש סיבות בהן ניתן למנות אורח חיים וכמובן גנטיקה. העור מאבד מגמישותו והופך ליותר ויותר דק עם השנים כתוצאה מחילוף חומרים בגופנו שמשתנה ונהפך יותר איטי ובעקבות כך תוספת חלבון הקולגן הולך ומתמעט בגופנו, כמו הליכים נוספים שיכולים להתרחש הן כתוצאה מחשיפה מרוכזת לשמש, עישון, סביבת חיים לא תקינה ומזוהמת בכל מיני כימיקלים כמו מגורים ליד אזורי תעשייה כבדה ומזהמת. לכן בדרך כלל הוא מתאים לגילאי שלושים ומעלה לדעת רבים מהמומחים בנושא הממליצים להתחיל לטפל בפנינו בפרט עוד במהלך שנות השלושים לחיינו משום שבשנים אלו גופנו מתחיל כבר לאבד מגמישותו האלסטית של העור ויש לשים לב לכך שהבעיה עוד בתחילתה.

טיפולים להעלמת קמטים

ישנם חומרי מילוי להעלמת קמטים ללא בוטוקס המכילים חומצה היאלורונית שהם בבסיס שלהם טבעיים עם חלבון סינטטי ונחשבים לבטוחים ביותר מבין הטיפולים השונים, יש את טיפולי הפילינג העמוקים להעלמת קמטים, טיפולים בעזרת נטילת כמוסות המכילות קולגן שניתן לרכוש אותם ברשתות הפארם למיניהם כמו גם מכשירים עצמיים לטיפולי פילינג ביתיים שעצם הפעלתם יוצרים עיסוי וגרימת זרימת דם יתרה בפנים ועקב זאת גורמים יצור קולגן לעור הפנים, יש לסייג כמובן פעולות אלה כי לא ניתן להוכחה שהליך זה באמת גרם ליצירת קולגן החסר לשם האלסטיות של העור. הזרקת שומן עצמי היא שיטה של העלמת קמטים ללא בוטוקס, נעשית במרפאה בפיקוח רופא המתמחה בנושא. הטיפול הכי כוללני ורציני הוא טיפול של מתיחת פנים כללית שנעשה בעזרת ניתוח ומבצע מתיחה לכל הפנים ועל ידי כך שבתוספת הזרקת חומצה היאלורונית במקביל לניתוח מתבצעת בכך העלמת קמטים.

הליך טיפול להעלמת קמטים ללא בוטוקס

הליך של טיפולי העלמת קמטים ללא בוטוקס כגון הזרקת שומן עצמי, הזרקת חומצה היאלורונית, יש לבצע אותם לעתים בהרדמה מקומית עם חומר מאלחש לפני הטיפול, הם יכולים להיערך במשך כחצי שעה ומצריכים לעתים סדרה של טיפולים כי ישנה את התופעה של התפזרות החומר ולכן התוצאה אינה שלמה ויש לחזור שוב על ההזרקה, לעומת הזרקת בוטוקס שנעשית ברוב המקרים בטיפול אחד מהיר והשתחררות מידית לבית.

החלמה ותופעות לוואי מטיפולים להעלמת קמטים

לאחר טיפולי העלמת קמטים ללא בוטוקס כמו טיפולים כגון הזרקת שומן עצמי, הזרקת חומצה היאלורונית, השחרור הוא מידי כמו בהזרקת בוטוקס וחזרה לשגרה היא בהתאם, להבדיל מטיפול מתיחת פנים הנעשה בניתוח ויש לבצע בו הליך מנוחה בבית ללא תנועה מאומצת במשך מספר ימים. תופעות לוואי יכולות להיות בכל טיפול וטיפול כגון נדידת שומן עצמי וספיגתו ללא נראות כמעט באזור הטיפול. לאחר טיפולי העלמת קמטים בעזרת בוטוקס יכולה להיווצר תופעה של התקשחות באזור ואסימטריה שתאלץ לעתים רחוקות לחזור לטיפול נוסף.

לקבלת יעוץ והתאמה אישית בנושא העלמת קמטים ניתן לפנות Beauty Guide

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן