זריקות להמסת שומן

זריקות להמסת שומן הן אופציה חדשנית לטיפול בתאי השומן העודפים וזאת באמצעות אלחוש מקומי.

זריקות המסת שומן ליפוליזיס

מי שמעוניין להוריד ממשקלו פונה לגורם מקצועי שהוא מנתח בתחום האסתטיקה, אשר מבצע כמה זריקות קטנות לתוך רקמת השומן התת עוריות במיקומים הספציפיים כמו לדוגמה הסנטר, הזרועות, הבטן, מותניים וכל מקום נוסף שיש בו נפח ומעוניינים להוריד אותו.

אורכו של כל טיפול הוא 45 דקות ונדרשים בין שלושה לשישה טיפולים בהתאם לגופו של כל מטופל. המנתח אשר מבצע אבחון מקיף טרם תחילת הטיפולים, קובע את תוכנית העבודה על פי המיקומים הנדרשים. האפקטיביות של זריקות להמסת שומן הן לפרק זמן ארוך ובאופן יחסי ההחלמה היא קצרה. לאור זאת יש דרישה רבה בקרב הציבור לבצע את הזריקות הללו וההיקף של המטופלים שמבצעים כמעט בכל יום זריקות להמסת שומן גדל מיום ליום.

הדבר גורם להם לסיפוק עצום כיוון שבדרך זו וללא פעולות פולשניות הם מצליחים להפחית כמה קילוגרמים משמעותיים ממשקלם.

היתרונות של הזריקות החדשניות

היתרון הוא שזו אלטרנטיבה מצוינת שאינה כירורגית. מזריקים זריקה של פוסטדיל קולינה דאוקסיקולטו אשר מבוססת על מלחי מרה. ההזרקה מתבצעת באופן ישיר לאזור שבו יש שומן עודף. בכל פעם ההמסה היא של נפחים של 250 סמ"ק במקומות הרלוונטיים. המלחים הללו מצמצים את מוקדי השומן אשר עושים את דרכם מהכבד למערכת העיכול וכך הם הורסים את תאי השומן באופן מוחלט.

הזריקות מתבצעות ללא הרדמה ובמהלכן המטופל חש כאב קל לאורך כמה ימים. ברוב המקרים אין תופעות לוואי לאחר הזרקת הזריקות הללו, אך יש מקרים נדירים שבהם נוצרות הצטלקות מקומיות, או עיוות של העור באזור שבו בוצעה ההזרקה.

קבלת זריקות להמסת שומן הן נושא אקוטי עבור אנשים רבים שסובלים מעודף משקל אך אינם מצליחים להוריד את הקילוגרמים העודפים. לכן אם אתם מעוניינים לקבל את הזריקות הללו שהן יעילות ביותר, השאירו כאן את הפרטים שלכם ונציג שלנו ישוחח אתכם בהקדם, כדי לסייע לכם בקביעת תוואי הדרך אשר יוביל אתכם לנראות אסתטית הרבה יותר.

מוזמנים לקרוא בנוסף: המסת שומן בפנים | המסת שומן בקור 

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן