השתלת שיער בטורקיה לפני ואחרי

השתלת שיער בטורקיה לפני ואחרי

בטורקיה ובמיוחד בעיר איסטנבול קיימות עשרות קליניקות אשר עוסקות בהשתלת שיער. ישראלים רבים בוחנים אפשרויות שונות של השתלת שיער בארץ ובטורקיה ובמקרים רבים בוחרים לבצע הליך זה בטורקיה.

בחירת הקליניקה בטורקיה

לאור העובדה שישראלים רבים כבר ביצעו השתלת שיער בטורקיה לפני ואחרי, אפשר תמיד לדבר עם חברים או עם קרובי משפחה שעברו הליך זה באחת הקליניקות, כדי לקבל המלצה. גם ברשת אפשר למצוא חוות דעת רבות וגם דיס המלצות על קליניקות ספציפיות.

עסקת חבילה של השתלת שיער

קליניקות מובילות בטורקיה מציעות לישראלים דילים שכוללים את הליך השתלת השיער בפועל שמתבצע בקליניקה איכותית עם כל המעטפת שכוללת את הטיסות הלוך ושוב, איסוף משדה התעופה באיסטנבול, שהייה כמה ימים בבית מלון וכל צורך נוסף הקשור להליך זה. כל מי שעבר בשדה התעופה של איסטנבול ראה הרבה מאד תיירים אשר ביצעו השתלת שיער בטורקיה לפני ואחרי.

הליך השתלת השיער

הרופא המומחה לנושא השתלת שיער, מוציא זקיקי שיער מהמקום שבו גדל שיער על הקרקפת, בדרך כלל זה מאזור העורף. הוא בודק את טיבם של זקיקי השיער במיקרוסקופ ואם הם תקינים, נערכים להשתלה עצמה. בתהליך זה הרופא שולף כמה אלפי זקיקי שיער ומשתיל אחד אחד בתוך המפרצים שהוא מכין בראש בצפיפות הרצויה. הליך זה נמשך כמה שעות והמטופל מקבל אלחוש, כדי שלא יחוש כאבים במהלך ההשתלה.

תובנות חשובות בנושא ההשתלה

אחד הנושאים החשובים בקבלת ההחלטה על הקליניקה הנכונה, היא לוודא שמי שמבצע את ההשתלה בפועל, הוא רופא מיומן בעל ידע רב וניסיון בנישה ספציפית זו. זאת כיוון שלא אחת התגלה שמי שמבצע את ההשתלה בפועל הם אנשי הצוות כמו אחים אחיות סיעודיים, אשר לא למדו הליך זה והם לא עברו לכך הכשרה מקצועית. זו הסיבה שיש לעיתים כשלים כאשר מדובר באנשי צוות ולא ברופא מוסמך לכך.

הנראות לאחר השתלת שיער

כמה שבועות לאחר טיפולי שיער, אפשר לראות פלומות שיער אשר מתחילות לצמוח במיקומים שונים על הגולגולת ולא מדובר בצמיחה אחידה. לאחר כמה חודשים הצמיחה נראית בכל המקומות ולכן ההבדל בנראות הוא מהותי ביותר. ברוב המקרים מדובר בהצלחה ולכן השיער כעת הוא שופע והוא מכסה את המקומות שהיו בהם קרחות בעבר.

להכוונה בנושא השתלת שיער בטורקיה לפני ואחרי, השאירו כאן את הפרטים שלכם ונציג מומחה שלנו יעביר לכם את מלוא המידע.

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן